Drak förslag (läs!!)
Forum > Mugglarportalen > Drak förslag (läs!!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Salazar1: Najs idé! Tänkr er en drake med två horn kanske? Hrm, dålig fantasi härborta.. Inte alls! Om den är unik är den cool 17 jan, 2012 18:31 |
|
9te
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alltså jag tycker det vore kul med en helt speciell drake, nämligen en Mugglisk Findrake. Dens ägg skulle kosta något på 200 galleoner och den skulle vara lite långsammare att kläckas än de andra. Dens färg kunde vara en väldigt speciell färg! Ja, det var det! Jag hoppas att ingen skulle säga något elakt om förslaget, men ni kan ge er åsikt. Om ni gillar ideen, så sätt "tummen upp" på detta inlägg tycker den är lite dyr men det var en super ide "Tuta och kör Ernie!"
17 jan, 2012 19:44 |
|
Theabeanr1
Elev |
17 jan, 2012 20:15 |
|
Borttagen
|
Bra idé! Men jag tycker draken kan kosta,typ 150 G, isåfall.
23 aug, 2012 07:18 |
|
Borttagen
|
EN REGNBÅGSDRAKE WOHOOO
23 aug, 2012 08:20 |
|
Borttagen
|
Det hade varit najs med en regnbågsfärgad elle rnågon annan random färg. Men jag tycker dock att den ska kosta 1000 Galleoner. Då känner man säg väldigt speciell
23 aug, 2012 17:10 |
|
MissWentz
Elev |
23 aug, 2012 22:00 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
MissWents
Jag håller med. Det skulle vara b Skrivet av MissWentz: Kan inte varje Drake vaara typ unik? Skrivet av MissWentz: Kan inte varje Drake vaara typ unik? Skrivet av MissWentz: Kan inte varje Drake vaara typ unik? Skrivet av MissWentz: ra. I verkligheten är ju också varje djur lite annorlunda än ett annat av samma art. Sedan så är idéen som hela tråden handlar om också underbar. Jag tycker också att namnet är ett riktigt bra förslag. Men jag håller nog med Horn att den skulle kosta runt 1000 g. Då blir det mer speciellt att ha den (det är inte så svårt att få 200 g om man är sparsam och spelar många spel), och då har man något att använda pengarna till om man har mycket pengar. Kan inte varje Drake vaara typ unik? Sen en liten egen idé till det. Just den draken kanske man inte ska kunna sälja vidare på marknaden? Då kan det ju bli massa "vänköp" och folk kan ha möjligheten att köpa den för typ 50 g eller ännu mindre. Sånt händer ju med korten ibland. I would have died! I would have died rather than betray my friends 24 aug, 2012 17:58 |
|
Miss_A
Elev |
2 sep, 2012 12:38 |
|
viktor
Elev |
Bra idé
2 sep, 2012 12:41 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen