Läskiaste varelsen i HP?
Forum > Harry Potter > Läskiaste varelsen i HP?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Sjöjunfrurna eller om de kallas för vattufolket, men de är äckliga på film.
21 dec, 2011 21:48 |
|
Borttagen
|
Dementorer,Aragog, Vattufolket, nagini och en massa andra saker.
21 dec, 2011 21:49 |
|
prongs
Elev |
ISCH!! hatar det där asså jag dör av skräck varje gång fast jag vet exakt vad som händer.. spindlarna också, jag satt och liksom ryggade bort från skärmen ett tag innan jag kom på att det inte hjälper... kan typ inte kolla på skärmen, de är SÅÅ äckliga!! :O PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 21 dec, 2011 22:03 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Basilisken tyckte jag var jätte läskig när jag var liten!
Och min syrra tycker svartalferna är läskiga!
22 dec, 2011 06:49 |
Forum > Harry Potter > Läskiaste varelsen i HP?
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen