Detta skulle jag vilja få reda på...
Forum > Harry Potter > Detta skulle jag vilja få reda på...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Margaret
Elev |
Jag är otroligt nyfiken på att få veta hur hela husalfsmarknaden går till... Molly nämner ju någon gång att man hittar dem, men samtidigt känns det som att det mest är rika familjer som har husalfer och att det därför på något vis borde vara pengar inblandat.
För övrigt så läste jag att McGonagall blev rektor direkt efter kriget, men ska ha gått i pension innan Potter/Weasley-barnen började på Hogwarts och att skolan därmed hade en ny rektor vid dn tiden. Dock kan jag inte komma ihåg var jag läste det, så jag kan inte nämna en säker källa. Ta det som en spekulation. ![]()
21 dec, 2011 08:06 |
|
Lills
Elev |
21 dec, 2011 08:55 |
|
SweetSweet
Elev |
Draco gifter sig med Astoria Greengass, och får ett barn- Scorpius Hyperion Malfoy.
If I'm louder, would you see me? Would you lay down, in my arms and rescue me. 'Cause we are the same, you save me. When you leave it's gone again... 21 dec, 2011 09:07 |
|
Lills
Elev |
Jaa, det vet jag men typ vad börja han jobba med?
Blir han inte i Azkaban eftersom han gick över till den onda sidan? ![]()
21 dec, 2011 09:11 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av annawpotter: Åhh, det vill jag också veta.. (Wikin är väll i och för sig också gjord av fans, eller har jag helt fel?) Yes, fast med källor till intervjuer, inget postas utan källor där. without something there is no nothing 21 dec, 2011 10:58 |
|
accioron
Elev |
Jag skulle vilja veta hur det gick till när Hermione åkte till Australien för att hämta sina föräldrar. RON BORDE FÖLJT MED TBH
21 dec, 2011 13:02 |
|
kakan42
Elev |
bra det där viste inte jag heller
21 dec, 2011 13:05 |
|
Lills
Elev |
22 dec, 2011 17:54 |
|
BlondaHermione
Elev |
22 dec, 2011 18:52 |
|
annawpotter
Elev |
Skrivet av Li: Skrivet av annawpotter: Åhh, det vill jag också veta.. (Wikin är väll i och för sig också gjord av fans, eller har jag helt fel?) Yes, fast med källor till intervjuer, inget postas utan källor där. Jaha, okej ![]()
22 dec, 2011 19:05 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen