VARFÖR DE SNYGGA??
Forum > Harry Potter > VARFÖR DE SNYGGA??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Killer Queen
Elev |
Skrivet av Clementin: Men ser man båda får man en dubbel upplevelse! Skrivet av Borttagen: Jag fattar ine en sak... varför är det många av de snygga killarna som dör eller är onda? tillexempel fred, draco cedrick och tom dolder i dagboken... Men Fred behöver du inte vara ledsen för, för George är ju likadan Jag tyckte det lät lite likt Percy när han sjunger, du kanske ska anfalla honom i duschen, Harry! - George.Weasley <3 25 dec, 2011 14:52 |
|
melle-hjrta
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ehm... Jag tror inte att J.K Rowling tänkte på deras utseenden när hon bestämde sig för att döda dem? Men jag håller inte med om att Draco är ond, för det var han ju inte egentligen. Fast det vore dumt att förneka att han inte var elak, för det var han ju. Han var ju en översittare... ja håller med om det där med utseendet, jag tror inte att hon tänkte på att om de var snygga eller inte. Utan mest på spänningen o.s.v 25 dec, 2011 15:25 |
|
Tonkss
Elev |
Fast Draco var väll inte ond innerst inne? Det verkade inte som det, som t ex i Malfoys Manor, när Draco ska beskräfta om det är Harry eller inte, så säger han inget, även fast han visste...
EDIT: oops, det kom visst några inlägg i mellan.. men i alla fall....
25 dec, 2011 20:14 |
Forum > Harry Potter > VARFÖR DE SNYGGA??
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen