Jag hade så gärna velat...
Forum > Harry Potter > Jag hade så gärna velat...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kakan42
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: .. Börja på Hogwarts! Jag skulle ha fått mitt brev i år! Jag har inte fått det så - kanske nästa år! Hehehe... Nä, men den här tråden är lite lik min andra tråd (Hur skulle du reagera om du skulle ha fått brevet till Hogwarts eller en annan magiskola? Jag kan garantera att alla på mugglis hade velat få brevet! samma här 21 dec, 2011 20:22 |
|
Freja
Elev |
^^This
Everything is Dramione and nothing hurts. 21 dec, 2011 20:22 |
|
Jessica Tonks
Elev |
22 dec, 2011 06:56 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Men, men, ge inte upp hoppet än, det har inte jag gjort! 22 dec, 2011 21:05 |
|
Freja
Elev |
Jag försöker att hålla ut till nästa år, då kommer brevet jag egentligen skulle fått i år!
Everything is Dramione and nothing hurts. 25 dec, 2011 01:36 |
|
themarauder
Lärare |
25 dec, 2011 01:45 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Freja: Jag försöker att hålla ut till nästa år, då kommer brevet jag egentligen skulle fått i år! True! Vi möts säkert på Hogwarts eller en annan skola nästa år då! ;D 25 dec, 2011 23:22 |
|
LoonyMe
Elev |
25 dec, 2011 23:25 |
|
bluebirdflies
Elev |
Går sjunde året
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 25 dec, 2011 23:30 |
|
J.k
Elev |
alltså.. jag tror att den svenska trollkarlsskolan bara tar in elever i gymnasie ålder, grundskolan är ju obligatorisk i sverige. De tryckte väll att trollkunniga skulle leva lite längre i mugglar världen så att de inte blir så misstänksamma mot dem (så att inte voldie grejen upprepas)
Magi, Mod och massor av Tårar 25 dec, 2011 23:32 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen