Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Jag hade så gärna velat...

Forum > Harry Potter > Jag hade så gärna velat...

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
kakan42
Elev

Avatar


Skrivet av Ronald Weasley:
.. Börja på Hogwarts!
Jag skulle ha fått mitt brev i år!
Jag har inte fått det så - kanske nästa år!
Hehehe... Nä, men den här tråden är lite lik min andra tråd (Hur skulle du reagera om du skulle ha fått brevet till Hogwarts eller en annan magiskola? ) men de är långt ifrån samma! Om du vill till den andra tråden så kan du klicka HÄR!

Jag kan garantera att alla på mugglis hade velat få brevet!


samma här

21 dec, 2011 20:22

Freja
Elev

Avatar


^^This

Everything is Dramione and nothing hurts.

21 dec, 2011 20:22

Jessica Tonks
Elev

Avatar


Jag skulle ha fått det förra året!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F71%2F1SJS.gif

22 dec, 2011 06:56

Ronald Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Jessica Tonks:
Jag skulle ha fått det förra året!

Men, men, ge inte upp hoppet än, det har inte jag gjort!

22 dec, 2011 21:05

Freja
Elev

Avatar


Jag försöker att hålla ut till nästa år, då kommer brevet jag egentligen skulle fått i år!

Everything is Dramione and nothing hurts.

25 dec, 2011 01:36

themarauder
Lärare

Avatar


Du garanterar alldeles rätt!! ♥

=) - just like themarauder

25 dec, 2011 01:45

Ronald Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Freja:
Jag försöker att hålla ut till nästa år, då kommer brevet jag egentligen skulle fått i år!

True! Vi möts säkert på Hogwarts eller en annan skola nästa år då! ;D

25 dec, 2011 23:22

LoonyMe
Elev

Avatar


Går fjärde året, är hemma över julen just nu

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_mailmhWTBn1rzdftio6_250.gif

25 dec, 2011 23:25

bluebirdflies
Elev

Avatar


Går sjunde året

draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3

25 dec, 2011 23:30

J.k
Elev

Avatar

+1


alltså.. jag tror att den svenska trollkarlsskolan bara tar in elever i gymnasie ålder, grundskolan är ju obligatorisk i sverige. De tryckte väll att trollkunniga skulle leva lite längre i mugglar världen så att de inte blir så misstänksamma mot dem (så att inte voldie grejen upprepas)

Magi, Mod och massor av Tårar

25 dec, 2011 23:32

1 2 3 4 5 6

Forum > Harry Potter > Jag hade så gärna velat...

Du får inte svara på den här tråden.