Vilken är er favorit besvärjelse/föhäxning?
Forum > Harry Potter > Vilken är er favorit besvärjelse/föhäxning?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lissie Loppy
Elev |
26 jan, 2012 17:03 |
|
Quidditchspelaren
Elev |
26 jan, 2012 17:11 |
|
superdupermikaelah
Elev |
31 jan, 2012 21:38 |
|
kya
Elev |
31 jan, 2012 21:41 |
|
Nymphadora_<3
Elev |
Alohomora imperium( vet att den är en oförlåtlig förbanelse med den är grym!) accio och wingardium leviosa
31 jan, 2012 22:07 |
|
Borttagen
|
Serpensortia och Sectumsempra
12 feb, 2012 19:34 |
|
njasmine
Elev |
expelliarmus, lumos/nox, accio
When im 80 years old I´ll be sitting in my rocking chair and reading Harry Potter,´ and my family will say to me "After all this time?" and I will say "Always" 12 feb, 2012 19:35 |
|
96hpevanescence
Elev |
Lumos, wingardium leviosa, levicorpus och fera verto(gillar inte vad formeln gör egentligen, gillar hur man uttalar den).
12 feb, 2012 19:55 |
|
Lisadiaz
Elev |
Vingardium leviooosa, expelliarimus, accio, lamslå & MÅNGA mer!
12 feb, 2012 19:57 |
|
Borttagen
|
Imperio, Accio, Alohomora, lomus och expecto patronum.
12 feb, 2012 20:38 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen