Vad skulle harry heta om han var tjej?
Forum > Harry Potter > Vad skulle harry heta om han var tjej?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
20 dec, 2011 10:49 |
|
Minidjuret
Elev |
Harrina xD
20 dec, 2011 12:13 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Jag skrev förut att jag trodde han skulle heta typ Hariett, men när jag tänkte efter tror jag inte det. Jag tror inte Lily och James tänkte redan innan dom fick sitt barn att han/hon skulle heta något namn på H. Det fanns säkert helt andra flick-namn de tyckte var fina.
20 dec, 2011 12:56 |
|
Weasley
Elev |
Harries potter
20 dec, 2011 15:10 |
|
Borttagen
|
Harriet låter ju mest Harry liknande. Men det skulle nog liksom inte passa...
20 dec, 2011 15:13 |
|
Hippogriffen
Elev |
Jag tror nog varken Lily och James eller J.K. hade valt det, men om man ska göra om Harrys namn blir det typ Harriet Jamie Potter?
Men han skulle passa i något annat...vet bara inte vad. WolfSeeker5256 på Pottermore :) Läsa gärna min ff Ebonie Black [SV] 20 dec, 2011 15:15 |
|
madeleinegranger
Elev |
20 dec, 2011 16:01 |
|
EpicFaiil
Elev |
HARRIET
22 jan, 2012 18:03 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Lucy Lily Potter låter bra.
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 22 jan, 2012 18:04 |
|
Lissie Loppy
Elev |
27 jan, 2012 17:48 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen