En fråga jag inte hittar svar på!
Forum > Harry Potter > En fråga jag inte hittar svar på!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Antar att det kanske var alla dementorer som "störde" vädret? De "kyler" ju liksom. Världen måste ju ha varit helt fu*ked up just då. Ursäkta mitt språk.. Jo så var det nog 19 dec, 2011 22:02 |
|
prongs
Elev |
hmm.. intressant.. jag tror det är 2a... men inte helt säker.. kan ju vara 3 också..
på harry-wikin - tom riddle står det 2a maj iaf.. känns som det.. PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 20 dec, 2011 00:38 |
|
Sirius_Musta
Elev |
20 dec, 2011 02:16 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Så Voldie dör 3 maj?
NEJ. Han har en åttonde horrokrux. Ok vet int va ja skriver... Imagination and dreaming is my life 20 dec, 2011 07:04 |
|
Borttagen
|
^^ WTF?
20 dec, 2011 15:49 |
|
Borttagen
|
Victoire är född den 2 maj och hon är född på årsdagen av segern. Hennes namn betyder seger på franska.
20 dec, 2011 15:51 |
|
Borttagen
|
så det är i maj... När får man reda på det?
20 dec, 2011 15:59 |
|
Borttagen
|
^^ Det står på wiki
20 dec, 2011 16:02 |
|
Dramione99
Elev |
^^ Japp det har jag oxå läst på Wikipedia.
Skrivet av LaylaCatcher: Så Voldie dör 3 maj? NEJ. Han har en åttonde horrokrux. Ok vet int va ja skriver... Oj, Har han???! Det visste jag inte! Måste nog läsa om sexan och sjuan. För jag tror jag missade något däär.... 20 dec, 2011 16:08 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Striden börjar 1 maj, det står på HarryPotterwikia. Alltså dör Voldieponken 2 maj. Det står 2 maj http://harrypotter.wikia.com/wiki/Battle_of_Hogwarts En sak har jag undrat på länge. Är det snö i Skottland i början av maj? För det är ju snö i Hogsmeade när trion åker dit... http://harrypotter.wikia.com/wiki/1_May 20 dec, 2011 16:38 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen