Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

En fråga jag inte hittar svar på!

Forum > Harry Potter > En fråga jag inte hittar svar på!

1 2 3 4
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av themarauder:
Antar att det kanske var alla dementorer som "störde" vädret? De "kyler" ju liksom.

Världen måste ju ha varit helt fu*ked up just då. Ursäkta mitt språk..




Jo så var det nog

19 dec, 2011 22:02

prongs
Elev

Avatar


hmm.. intressant.. jag tror det är 2a... men inte helt säker.. kan ju vara 3 också..

på harry-wikin - tom riddle står det 2a maj iaf.. känns som det..

PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥

20 dec, 2011 00:38

Sirius_Musta
Elev

Avatar


På finska wikin-tom, står det hans levnadstid inom parentes såhär: ( 31 dec 1926 - 2 maj 1998 ).

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2F29mpo9y.jpg

20 dec, 2011 02:16

LaylaCatcher
Elev

Avatar


Så Voldie dör 3 maj?
NEJ. Han har en åttonde horrokrux.
Ok vet int va ja skriver...

Imagination and dreaming is my life

20 dec, 2011 07:04

Borttagen

Avatar


^^ WTF?

20 dec, 2011 15:49

Borttagen

Avatar


Victoire är född den 2 maj och hon är född på årsdagen av segern. Hennes namn betyder seger på franska.

20 dec, 2011 15:51

Borttagen

Avatar


så det är i maj... När får man reda på det?

20 dec, 2011 15:59

Borttagen

Avatar


^^ Det står på wiki

20 dec, 2011 16:02

Dramione99
Elev

Avatar


^^ Japp det har jag oxå läst på Wikipedia.

Skrivet av LaylaCatcher:
Så Voldie dör 3 maj?
NEJ. Han har en åttonde horrokrux.
Ok vet int va ja skriver...


Oj, Har han???! Det visste jag inte! Måste nog läsa om sexan och sjuan. För jag tror jag missade något däär.... Haha.!

20 dec, 2011 16:08

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Striden börjar 1 maj, det står på HarryPotterwikia.
Alltså dör Voldieponken 2 maj.


Det står 2 maj http://harrypotter.wikia.com/wiki/Battle_of_Hogwarts


En sak har jag undrat på länge. Är det snö i Skottland i början av maj? För det är ju snö i Hogsmeade när trion åker dit...


http://harrypotter.wikia.com/wiki/1_May

20 dec, 2011 16:38

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > En fråga jag inte hittar svar på!

Du får inte svara på den här tråden.