Life of Voldemort - Voldy.bloggplatsen.se
Forum > Fanfiction > Life of Voldemort - Voldy.bloggplatsen.se
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lucy och Rose
Elev |
Hahah cccccccccccccccccccccc'8
Känn dig bevakad "Btw, idag såg jag att jag haft en läsare, min första läsare!!! YAY! Tänk att jag efter bara 4 månader fick en läsare!? I WILL BE POPULAR!!!!!!!!"
18 dec, 2011 14:11 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Twix: Haha, Awesome iaf Nej, dom hittade jag på Internet... hehe... Men jag gjorde i alla fall själva collaget av dom.
18 dec, 2011 14:13 |
|
Emma Longbottom
Elev |
Aaa, skitbra!!!!!!!! MER!!!!!!!!
"Charlie," he said. "You're losing it, too," said Ron. I'm Ron, remember?" No - Charlie - your brother Charlie. In Romania. Studying dragons. 18 dec, 2011 14:57 |
|
Twix
Elev |
Josefin_Weasley: Haha, tack.
Tack allihopa för era fina kommentarer! Har nästan seriöst börjar fundera på om jag ska göra en blogg för denna ff, för att få in känslan lite bättre, vad tycker ni? xD 18 dec, 2011 15:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Twix: Josefin_Weasley: Haha, tack. Tack allihopa för era fina kommentarer! Har nästan seriöst börjar fundera på om jag ska göra en blogg för denna ff, för att få in känslan lite bättre, vad tycker ni? xD Hade varit kul med en blogg ^^ 18 dec, 2011 15:28 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Twix: Varesgod Josefin_Weasley: Haha, tack. Tack allihopa för era fina kommentarer! Har nästan seriöst börjar fundera på om jag ska göra en blogg för denna ff, för att få in känslan lite bättre, vad tycker ni? xD Ja, det borde du absolut. Hade varit superawesome! Då kan man ju kommentera som olika HP-karaktärer oxå
18 dec, 2011 15:33 |
|
Emma Longbottom
Elev |
Ja,gör en blogg!! Skulle vara skitkul!
"Charlie," he said. "You're losing it, too," said Ron. I'm Ron, remember?" No - Charlie - your brother Charlie. In Romania. Studying dragons. 18 dec, 2011 15:58 |
|
Lovedanielradcliffe
Elev |
18 dec, 2011 16:03 |
|
Lills
Elev |
18 dec, 2011 16:09 |
|
Twix
Elev |
Så, bloggen är klar!
http://voldy.bloggplatsen.se/! På vissa inlägg kommer jag själv skicka kommentarer som HP-karaktärer som hör till berättelsen och därför får ni läsa den på bloggen men kommentera här i tråden! EDIT; Ni får jättegärna skriva kommentarer på bloggen! 18 dec, 2011 16:16 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen