Harry Potter och Hemligheternas kammare ikväll!
Forum > Harry Potter > Harry Potter och Hemligheternas kammare ikväll!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
IamAK
Elev |
fattar inte varför hermione inte kramade ron också. det var så awkward.
17 dec, 2011 22:04 |
|
Lisen563
Elev |
Skrivet av melle-hjrta: jag medser på den just nu 17 dec, 2011 22:22 |
|
madeleinegranger
Elev |
Jag har suttit bänkad hela kvällen, HATAR dock att det är reklampauser ungefär hela tiden när den går på 3an! :@
17 dec, 2011 22:52 |
|
Borttagen
|
Tittade bara på slutet med äckelbasilisken, för mamma och pappa vill se på Så mycket bättre... Så jag övade multiplikationstabeller när jag hade kunnat titta på när trion brygger polyjuicelixir... Verkligen superkul.
17 dec, 2011 23:13 |
|
Borttagen
|
TAAGGGAA!!!! Äh fuck, missade.. D:
17 dec, 2011 23:21 |
|
melle-hjrta
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tittade bara på slutet med äckelbasilisken, för mamma och pappa vill se på Så mycket bättre... Så jag övade multiplikationstabeller när jag hade kunnat titta på när trion brygger polyjuicelixir... Verkligen superkul. :OO inte roligt, synd om dig 17 dec, 2011 23:39 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
En kille i min klass (som jag aldrig smsar med) skickade ett sms och påminde mig om att Harry Potter gick på 3:an ^^
18 dec, 2011 00:26 |
|
themarauder
Lärare |
18 dec, 2011 00:30 |
|
melle-hjrta
Elev |
det brukar jag också alltid göra ♥ 18 dec, 2011 00:59 |
|
accioron
Elev |
Skrivet av IamAK: fattar inte varför hermione inte kramade ron också. det var så awkward. För att det är så mycket tension mellan dem, såklart? They've always had a soft spot for each other. 18 dec, 2011 01:00 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen