Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Harry Potter och Hemligheternas kammare ikväll!

Forum > Harry Potter > Harry Potter och Hemligheternas kammare ikväll!

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
IamAK
Elev

Avatar


fattar inte varför hermione inte kramade ron också. det var så awkward.

17 dec, 2011 22:04

Lisen563
Elev

Avatar


Skrivet av melle-hjrta:
ser på den just nu hahaha älskar scenen då Lockhart vaknar upp efter att hans minne har raderats XD
jag med

17 dec, 2011 22:22

madeleinegranger
Elev

Avatar


Jag har suttit bänkad hela kvällen, HATAR dock att det är reklampauser ungefär hela tiden när den går på 3an! :@

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F7c4384c11aa8cb0fa5367313862335d4%2Ftumblr_mfr2drQO1G1s1bm6io1_500.gif

17 dec, 2011 22:52

Borttagen

Avatar


Tittade bara på slutet med äckelbasilisken, för mamma och pappa vill se på Så mycket bättre... Så jag övade multiplikationstabeller när jag hade kunnat titta på när trion brygger polyjuicelixir... Verkligen superkul.

17 dec, 2011 23:13

Borttagen

Avatar


TAAGGGAA!!!! Äh fuck, missade.. D:

17 dec, 2011 23:21

melle-hjrta
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Tittade bara på slutet med äckelbasilisken, för mamma och pappa vill se på Så mycket bättre... Så jag övade multiplikationstabeller när jag hade kunnat titta på när trion brygger polyjuicelixir... Verkligen superkul.


:OO inte roligt, synd om dig

17 dec, 2011 23:39

Josefin_Weasley
Elev

Avatar

+1


En kille i min klass (som jag aldrig smsar med) skickade ett sms och påminde mig om att Harry Potter gick på 3:an ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F94e65c9dd51169e86842f31c8bf6b7a2%2Ftumblr_n37qf0HvLe1t0k45mo1_500.gif

18 dec, 2011 00:26

themarauder
Lärare

Avatar


Grät som vanligt i slutet när alla börjar applådera

=) - just like themarauder

18 dec, 2011 00:30

melle-hjrta
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Grät som vanligt i slutet när alla börjar applådera


det brukar jag också alltid göra ♥

18 dec, 2011 00:59

accioron
Elev

Avatar


Skrivet av IamAK:
fattar inte varför hermione inte kramade ron också. det var så awkward.


För att det är så mycket tension mellan dem, såklart? They've always had a soft spot for each other.

18 dec, 2011 01:00

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > Harry Potter och Hemligheternas kammare ikväll!

Du får inte svara på den här tråden.