Vilken av rollernas trollstav är finast?
Forum > Harry Potter > Vilken av rollernas trollstav är finast?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
madeleinegranger
Elev |
Hermiones är jättevacker med dem där fina spåren som om en växt hade slingrat sig runt den. Superfin!
17 dec, 2011 22:50 |
|
hyperion
Elev |
17 dec, 2011 23:29 |
|
Jessica Tonks
Elev |
18 dec, 2011 06:26 |
|
Weasley
Elev |
Jag gillar Dumbledores, Harrys och Dracos trollstavar
18 dec, 2011 11:10 |
|
AgnesCecilia
Elev |
Lunas och Harrys
18 dec, 2011 11:12 |
|
LeonaGoodness
Elev |
Hermiones och Fleurs
Hogwarts will always be there to welcome you home. <3 18 dec, 2011 12:13 |
|
Sammy
Elev |
Vet inte Lunas kanske
![]() R.I.P Dobby a free alf ;( 18 dec, 2011 12:17 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av tite: Lupins! älskar den där bollen längst ner, och den röda färgen ♥ jättefint' lunas är också helt lovely. men lupins är bäst -punkt slut- Ellerhur! Är förälskad i Lupins, den lilla bollen. Gillar mest den, sen gillar jag Cho Changs
22 dec, 2011 08:15 |
|
Emma Longbottom
Elev |
Har sett Hermiones nu, den var verkligen fin!
"Charlie," he said. "You're losing it, too," said Ron. I'm Ron, remember?" No - Charlie - your brother Charlie. In Romania. Studying dragons. 22 dec, 2011 08:38 |
|
missdumbledore
Elev |
22 dec, 2011 09:15 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen