Facebook och mugglis!
Forum > Off Topic > Facebook och mugglis!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Li: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Li: Skrivet av Kintsugi: HAHAHAHAHAH Samma här när det kommer till ett par... eeeh ett större gäng som jag talade med ibland från kode- och kungälvstiden. xD Jag vill ju hålla koll på packet där borta. Man vill ju det 8D 8D 8D hehehehe... och massa typ hoggypeople jag har kvar trots att jag knappt ens gillar dem, bara för att typ se vad de gör XD typ en viss gryffindorprefekt........ HAHAHAHAHAHA EVIL-Li! ♥ Haha jaa, men jag vet att alla älskar mig i alla fall Sant! ^^ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 dec, 2011 21:25 |
|
JoLizz
Elev |
Känner att jag behöver rensa min facebook också.. Har sjukt många från min skola som jag vet vilka det är, men aldrig pratar med. Har dock slutat att acceptera förfrågningar från folk jag inte kommer vilja prata med. Men när jag ska rensa kommer jag bara till typ D innan jag inte orkar mer XD
![]()
17 dec, 2011 21:36 |
|
ikka
Elev |
Åh, jag borde rensa... Gjorde det förut, fick väl bort en tiondel av alla som borde bort kanske (like, 10 pers av 100). Jag menar siriusly - varför är jag vän med en massa folk som jag aldrig pratat med/antagligen inte kommer att prata med igen? Bara onödigt egentligen. & de där människorna från mellanstadiet - vi har inte skrivit ett ord till varandra på fem år, kanske inte ens då liksom.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
17 dec, 2011 21:41 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen