Where the hell is the snow?!
Forum > Off Topic > Where the hell is the snow?!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Det bara regnar här -___-
17 dec, 2011 13:28 |
|
Amandan
Elev |
Ingen snö häär. bara regn. </3
Alla affärer kommer att komma in i en kris. hhehhehe. ingen köper vinterjackor. hehehe Min tumblr!
17 dec, 2011 13:29 |
|
leumas vän
Elev |
17 dec, 2011 13:31 |
|
Borttagen
|
Står att det ska bli kallt och snöa på tisdag!
17 dec, 2011 13:33 |
|
Celebikai
Elev |
17 dec, 2011 13:34 |
|
Kenni NishkiTishki
Elev |
Jag bor i Borås, regents stad typ, och vi hade lite snö ett litet tag.. MEN så regnade det bort.. -.-
http://kenninishkitishki.tumblr.com
17 dec, 2011 13:36 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Det snöar otroligt mycket här o.O.
17 dec, 2011 13:44 |
|
Kenni NishkiTishki
Elev |
17 dec, 2011 13:45 |
|
ninja
Elev |
Snö i Stockholm nu! Men det smälter så fort det nuddar marken haha...
17 dec, 2011 13:51 |
|
ikka
Elev |
It's coming right now!
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
17 dec, 2011 13:52 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen