Varför tänker jag på Lily?
Forum > Harry Potter > Varför tänker jag på Lily?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Coolt! hahaha nu kommer jag tänka på det jämt. Tusan
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 16 dec, 2011 23:53 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Sirius_Musta: Hehe, aa det är de faktiskt. Ja! Hon ser också ut att vara sådär ung som Lily ska vara, samtidigt ser man att hon är en mor. Precis!
17 dec, 2011 00:34 |
|
Simonlack
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Coolt! hahaha nu kommer jag tänka på det jämt. Tusan Jag har haft det i mitt huvud ganska länge nu, och jag är glad att det var många som höll med Lily and James one of the cutest couple of time! 17 dec, 2011 16:07 |
|
Borttagen
|
haha vad kul
17 dec, 2011 16:37 |
|
arianasnape
Elev |
haha har inte tänkt på det förns nu! det är dom ju jätte lika!
17 dec, 2011 17:08 |
|
Borttagen
|
Har aldrig tänkt på det förrän du nämnt det... Men faktiskt, det stämmer ju! xD
17 dec, 2011 17:09 |
|
Lills
Elev |
17 dec, 2011 17:13 |
|
EpicFaiil
Elev |
hon är vacker
22 jan, 2012 16:09 |
Forum > Harry Potter > Varför tänker jag på Lily?
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen