Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ultimata HP-staden

Forum > Harry Potter > Ultimata HP-staden

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av melle-hjrta:
Skrivet av Tonkss:
INGA DÄR JAG BOR! *ENSAM* :'(


alla Harry Potter galningar borde samlas på ett ställe, och bygga upp en stor HP-stad XD där kan alla som är galna i Harry Potter bo där har vi lösningen på allas problem



Ja det gör vi

17 dec, 2011 12:59

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Jag känner en hel del som är bosatta i Karlstad, Lund, Uppsala, Örebro, Stockholm, Göteborg, Luleå och Östersund samt några som kommer från Åre, Borlänge och Falun.

Sverige blir så jäkla litet när man vet med sig att en från varje plats kan sitta i en och samma chatt en kväll. ^^''

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

17 dec, 2011 13:35

1 2 3

Forum > Harry Potter > Ultimata HP-staden

Du får inte svara på den här tråden.