Ultimata HP-staden
Forum > Harry Potter > Ultimata HP-staden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av melle-hjrta: Skrivet av Tonkss: INGA DÄR JAG BOR! *ENSAM* :'( alla Harry Potter galningar Ja det gör vi 17 dec, 2011 12:59 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag känner en hel del som är bosatta i Karlstad, Lund, Uppsala, Örebro, Stockholm, Göteborg, Luleå och Östersund samt några som kommer från Åre, Borlänge och Falun.
Sverige blir så jäkla litet när man vet med sig att en från varje plats kan sitta i en och samma chatt en kväll. ^^'' ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 dec, 2011 13:35 |
Forum > Harry Potter > Ultimata HP-staden
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen