Cedric<3
Forum > Harry Potter > Cedric<3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Neaa94
Elev |
16 dec, 2011 22:58 |
|
Borttagen
|
Vänta var det Robert Pattinson i 3:an? Var det inte en annan skådespelare? Det är ju inte särskilt lång stund man ser killen man jag har alltid trott att det var en annan skådespelare.
16 dec, 2011 23:18 |
|
grodan-boll
Elev |
^
Precis, han var ju bara med i fyran och på foton och i minnen i femman. Det var en annan skådespelare i trean Btw tycker jag att Robert Pattinson är bättre och snyggare som Cedric än som Edward. SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 16 dec, 2011 23:50 |
|
Tonks<3
Elev |
Skrivet av Borttagen: ja men han är snyggare i hpSkrivet av Draken Norbert: MED ALLTSÅ LÄGG NER - HAN ÄR ALLTID SNYGG ♥ ![]()
17 dec, 2011 07:56 |
|
Theabeanr1
Elev |
17 dec, 2011 08:04 |
|
Tonks<3
Elev |
15 jan, 2012 17:57 |
|
mums
Elev |
27 aug, 2012 18:19 |
|
Lavender.Brown
Elev |
R-Patz är alltid helt gudomligt snygg
27 aug, 2012 18:20 |
|
Borttagen
|
Tyckte att han såg bra ut som Cedric men det gör jag inte längre, tycker att han ser så barnslig ut
28 aug, 2012 21:31 |
|
Borttagen
|
Håller med!
Han är CEDRIC, inte nån Vampyr-tjej-tjusar-snubbe-lubbe. Mucho better as Cedric 28 aug, 2012 21:50 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen