Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Att ta vara på barndomen

Forum > Off Topic > Att ta vara på barndomen

1 2 3
Användare Inlägg
Margaret
Elev

Avatar


Jag är 18 år och fyra månader, typ. Jag har också känt åldersnoja det senaste halvåret, och det jobbigaste är att jag snart tar studenten men inte har någon aning om vad jag vill göra efteråt; jobba, plugga vidare(vad isåfall?), resa? Jag vet verkligen inte...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.giphy.com%2FA4pNvfLGTX4m4.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.giphy.com%2FNVajf6YGEC9nW.gif

17 dec, 2011 15:28

Disa
Elev

Avatar


Margaret; Jag antar vi tar studenten samtidigt då (känns ju troligt) och även om jag vet vad jag vil göra är inget bestämt. Allt är bara planer i luften och att färdigställa planerna känns så.. Långt borta? Det gör liksom nästan ont att veta att det är resten av ditt liv man planerar.

http://www.gratisgodis.se/?r=138038 Gratis är gott, speciellt när det är godis B)

17 dec, 2011 17:55

Borttagen

Avatar


Sluta skynda. Du behöver inte alls planera resten av ditt liv nu. Jag har varit vuxen i tre år och jag vet fortfarande inte hur mitt liv kommer se ut när jag är 30. Varför skulle jag vilja veta det? Sluta planera och ta livet som det kommer. Gör det du gillar och strunta fullständigt i vad andra säger åt dig att du ska göra. Hela grejen med villa-volvo-vovve har du fortfarande över 10 år på dig att fixa, lev livet istället

Känn ingen press på att bli vuxen.

17 dec, 2011 17:57

Borttagen

Avatar


Secchan - Bra skrivet! Jag är trettio nu och odiskutabelt vuxen åldersmässigt sett, men jag är fortfarande osäker på vad jag skall göra resten av livet. Det kommer som det kommer. =)

17 dec, 2011 20:11

Disa
Elev

Avatar


Tack. Det hjälpte faktiskt

http://www.gratisgodis.se/?r=138038 Gratis är gott, speciellt när det är godis B)

17 dec, 2011 23:43

1 2 3

Forum > Off Topic > Att ta vara på barndomen

Du får inte svara på den här tråden.