Har du använt magi?
Forum > Harry Potter > Har du använt magi?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag brukar slåss mot dödsätare ovh i förrgår blev jag antagen till Hogwarts av nå Hogwartsmunkar och de ursäktade sig att de hade missat att jag skulle gå där när jagvar 11 så jag fick börja som 20
Härlig känsla synd att det bara var en dröm 17 dec, 2011 11:05 |
|
BlondaHermione
Elev |
Jag brukar också flyga i drömmar... Ljuvligt. Jag brukar duellera med min syster och mest skrika: "AVADA KEDAVRA!", "PROTEGO!", "LAMSLÅ!" och "EXPELLIARMUS!". ^^ Mest Avada Kedavra. Måste förresten börja använda Crucio...
17 dec, 2011 11:43 |
|
Borttagen
|
crusio har jag använt, det är kul
17 dec, 2011 11:47 |
|
Emme Lestrange
Elev |
17 dec, 2011 11:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emme Lestrange: Jag har drömt att jag duellerade mot massa personer i min skola. Härligt 17 dec, 2011 11:54 |
|
Alice Enger
Elev |
En gång när jag sov drömde jag att jag flög undan massor med dementorer! Då använde jag Execto Patronum och Accio. Accio använde jag för att få min kvast, och när jag flög så kändes det värkligen riktigt!
17 dec, 2011 12:31 |
|
Potterstyle
Elev |
kommer ej ihåg men tror jag varit med om något sånt i drömmen nån gång
Be brave. Be strong. Be a Gryff!
17 dec, 2011 12:36 |
|
BlondaHermione
Elev |
Jag är som Hermione; Jag kommer aldrig att kunna behärska patronusen. Förresten - vilken skepnad antar er patronus? Det finns ju en länk man kan följa... Min patronus fungerade tydligen och blev en antilop.
17 dec, 2011 13:02 |
|
smillan
Elev |
jaaa det gör jag varje dag
17 dec, 2011 13:32 |
|
Borttagen
|
i en dröm jag hade jag en trollstav i handen och i dena dröm var det riktigt mörkt så jag sa "Lumos" så lyste toppen på staven och när jag såg någon komma sa jag "Nox" och toppen slocknade
17 dec, 2011 13:48 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen