En superkonstig fråga...
Forum > Off Topic > En superkonstig fråga...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har aldrig svimmat. Även fast jag har trott att jag skulle göra det på Luciatågen i skolan...
15 dec, 2011 08:03 |
|
Anapneo
Elev |
15 dec, 2011 14:38 |
|
Borttagen
|
Jag har svimmat några gånger, men bara en gång när jag faktiskt var frisk. Det var jätteläskigt. Världen började bara gå i vågor när jag var på biblioteket en dag och så föll jag ihop. Fick åka till akuten och allt, men de hittade inget fel.
15 dec, 2011 14:40 |
|
baramin
Elev |
Har svimmat kanske 4-5 gånger, de flesta under min vegetarianperiod. Eh. Jag har varit nära att bara braka ihop säkert tio gånger annars, men har lyckats fånga mig själv. Score!
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 15 dec, 2011 14:43 |
|
IamAK
Elev |
jag svimmade i skolan en gång när jag gick i 4an. vi gjorde ett experiment som gick ut på att hålla sin ena arm uppe i 3 minuter för att sen jämföra hur blodådrorna såg ut till skillnad från den andra armen. jag började få ont i armen efter knappt 1 minut och orkade inte hålla den upprätt, dessutom tyckte jag att det var läskigt att låta blodet rinna ner. min arm dunsade ner på bordet och sen föll jag bakåt i stolen och landade med huvudet i golvet typ. hur länge jag var medvetslös vet jag inte riktigt, runt 30 sekunder tror jag. när jag återfick medvetandet var jag väldigt andfådd och törstig och hade även ont i huvudet. efter det fick jag gå in till grupprummet och äta en macka och sen kom mamma och hämtade mig, och vi gick hem xD
har också varit nära på att svimma i ett luciatåg en gång. därför skippade jag årets, höhö. 15 dec, 2011 15:18 |
|
Siria
Elev |
Fick en fotboll rakt i pannan, när jag var 7, av en kille som var.. 13 eller 14 då.
Svimmade av, hade otroligt ont i huvudet. X3 15 dec, 2011 15:23 |
|
M!mm!
Elev |
15 dec, 2011 16:17 |
|
Minidjuret
Elev |
Svimmade när jag blev stucken av över 20 jord getingar S: Jag var typ fem och svimmade i bilen till akuten o.O
15 dec, 2011 18:23 |
|
EmahS
Elev |
Jag har svimmat 1 gång. Skulle lägga om ett plåster efter att jag tagit bort en leverfläck.
och trillade rakt ner in i ett hörn där vi har en hylla och toalettstolen... som tur var så hann mamma rycka tag i min arm. Så jag fick lite ont i den, och slog knäna i toalettstolen. och vaknade upp på golvet efter kanske ½ minut... Sjukt läskigt.
15 dec, 2011 18:26 |
|
Borttagen
|
Jag har svimmat en gång, jag var 6år gammal.. Jag fick flera centimeters överbett efter det. Den dagen glömmer jag aldrig.
Min mamma har en tendens att skada sig när hon svimmar, senast hon svimmade fick hon åka in på sjukhuset och sy igen såret hon fått. 15 dec, 2011 22:03 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen