MangeMakers nya låtar!
Forum > Off Topic > MangeMakers nya låtar!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mitchan
Lärare |
15 dec, 2011 22:12 |
|
Solkatten
Elev |
HATAR Mange låtar
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 dec, 2011 22:21 |
|
Racelly
Elev |
Mange bjuder HAH xD jag tror jag dog av garv
You don't have to call me sir, professor 15 dec, 2011 22:24 |
|
Solkatten
Elev |
Själv har jag lust att slå till dem i klassen som brukar sätta på låtarna på rasterna eller till sexorna som ibland kan sjunga den i bussen.
Hur KAN man gilla dem? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 dec, 2011 22:26 |
|
Hotissue
Elev |
HAHAHA fattar inte varför alla tar dom så seriöst
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
15 dec, 2011 22:35 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Hotissue: HAHAHA fattar inte varför alla tar dom så seriöst Haha ja jag älskar sån här humor ♥♥♥3 without something there is no nothing 15 dec, 2011 22:37 |
|
ninja
Elev |
Skrivet av Li: Skrivet av Hotissue: HAHAHA fattar inte varför alla tar dom så seriöst Haha ja jag älskar sån här humor ♥♥♥3 Word 15 dec, 2011 23:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hotissue: HAHAHA fattar inte varför alla tar dom så seriöst Fast det finns dom som verkligen tycker att de är bra... 15 dec, 2011 23:05 |
|
Hotissue
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hotissue: HAHAHA fattar inte varför alla tar dom så seriöst Fast det finns dom som verkligen tycker att de är bra... Klart det finns! Olika saker faller människor i smaken :p Men syftet med musiken är inte direkt seriös. Inte så att dom gör det här för att dom tror att dom är bra, snarare för att dom tycker att det är kul och vill underhålla
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
15 dec, 2011 23:12 |
|
Solkatten
Elev |
Dålig humor enligt mig
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 dec, 2011 23:13 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen