KPW kommer läggas ner D:
Forum > Off Topic > KPW kommer läggas ner D:
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har skickat ett mail till KP-Per nu :3
13 dec, 2011 18:52 |
|
evut
Elev |
Nej, FY vad synd!
Ska vara aktiv där igen känner jag, som "tack" för tiden då jag var 10-11 år. Vad heter alla där? Själv heter jag evut.
http://acciophoenixwand.tumblr.com
http://weheartit.com/evutosv
WildHawthorn67 @ Pottermore
evamatildaa @ instagram
http://insta.devote.se
13 dec, 2011 19:32 |
|
Borttagen
|
^harrypotterfannr1 här!
13 dec, 2011 19:40 |
|
Borttagen
|
Jag heter Miyuki där..
13 dec, 2011 19:45 |
|
du|vet|vem
Elev |
ja, jag vet det där. prat är ju överspammat om det.. herregud, livet går vidare va?
13 dec, 2011 19:46 |
|
Borttagen
|
Kan vi inte starta en fanclub för KP-Per, snälla? :3
13 dec, 2011 19:47 |
|
Optic
Elev |
houdini
13 dec, 2011 19:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Kan vi inte starta en fanclub för KP-Per, snälla? :3 Do it! :3 13 dec, 2011 19:49 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av evut: Nej, FY vad synd! Ska vara aktiv där igen känner jag, som "tack" för tiden då jag var 10-11 år. Vad heter alla där? Själv heter jag evut. Ninzan99 ![]()
13 dec, 2011 19:58 |
|
Borttagen
|
13 dec, 2011 20:55 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen