Normal person vs. HP fan
Forum > Harry Potter > Normal person vs. HP fan
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
melle-hjrta
Elev |
Skrivet av rupert_grint: Jag skulle tycka att HP fanet var normalt och "normal person" var onormal ngn som håller med? sant, mycket sant 16 dec, 2011 17:32 |
|
Potterstyle
Elev |
16 dec, 2011 17:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av melle-hjrta: Skrivet av rupert_grint: Jag skulle tycka att HP fanet var normalt och "normal person" var onormal ngn som håller med? sant, mycket sant Tycker precis samma sak!! 16 dec, 2011 18:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av melle-hjrta: Skrivet av rupert_grint: Jag skulle tycka att HP fanet var normalt och "normal person" var onormal ngn som håller med? sant, mycket sant Tycker precis samma sak!! Jag med :] 16 dec, 2011 18:40 |
|
Alicia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av melle-hjrta: Skrivet av rupert_grint: Jag skulle tycka att HP fanet var normalt och "normal person" var onormal ngn som håller med? sant, mycket sant Tycker precis samma sak!! Jag med :] Håller med
16 dec, 2011 19:04 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag kom inte riktigt överens med något av alla HPfan-svar förutom ett. ^^''
-Hur reagerar du när jag säger Fred Weasley Normal person: "Fred vem?" HP fan: *Börjar storgråta och skriker att den ska hämnas på Rockwood* Kintsugi: "Åh, tvillingbrodern! Fett skön humor" -Hur reagerar du när jag säger Dolores Umbridge? Normal person:"Vilken bro?" HP fan: "Den där jävla bitchen! Hoppas hon dör i Azkaban!" Kintsugi: "HAHAHAHAH den ragatan! Kul var det när hon blev överkörd av eleverna, inte minst när tvillingarna lämnade skolan" -Hur reagerar du när jag säger Always? Normal person: "Vadå alltid?" HP fan: "Åh... Snape..." Kintsugi: "Åh... Snape... FÖRFAAAAAN!!!..." -Hur reagerar du när jag säger Missnöjda Myrtle? Normal person: "Myrtle, kan man heta så?" HP fan: "Forever Alone." Kintsugi: "Myrtle! IIIH Härlig att ha med i poolen" -Hur reagerar du när jag säger Ted Lupin? Normal person: "Stackare. Hur kan man ha ett sånt konstigt efternamn?" HP fan: "Stackare. Han får ju växa upp utan föräldrar..." *Tårar i ögonen* Kintsugi: "Teddy!! Hur går det med tjejen din? ;D" -Hur reagerar du när jag säger Dobby? Normal person: "WTF?! Är det ett barnpogram på Bolibompa eller?" HP fan: "Oh my God!" *Börjar gråta* "Varför, varför...?" *Springer iväg för att döda Bellatrix* Kintsugi: "Din jävla as. Jag hatade dig i flera år tack vare ditt jobbiga beteende i CoS! och så går du och blir duktig och dör efter ett vackert hjältedåd.... hur fan skall jag kunna tycka illa om dig då va? DITT AS! ♥" -Hur reagerar du när jag säger Harry Potter? Normal person: "Jag har hört talas om honom..." HP fan: "Mitt liv!" Kintsugi: "HP fan... Seconded" ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 16 dec, 2011 19:32 |
|
.Lovegood.
Elev |
Om det där stämmer, är jag ett riktigt HP fan.. Varför gjorde du så att jag började tänka på Fred!? :''(
Klokhet och vett uti övermått är den finaste gåva människan fått 16 dec, 2011 19:37 |
|
Borttagen
|
Haha, nice
16 dec, 2011 19:45 |
|
AgnesCecilia
Elev |
Hahah xD
16 dec, 2011 19:46 |
|
seamus
Elev |
Det var ganska bra skrivet. Även om jag inte håller med om dom flesta. Fast några är faktiskt sant. Jag säger inte vilket.
Kom igen nu hogwarts. Vi är bättre än andra skolor.
16 dec, 2011 20:26 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen