Harry Potter shop
Forum > Harry Potter > Harry Potter shop
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lumos
Elev |
Ja dom var supersnygga ;P
Om man försöker vara någon annan kan man inte bli bättre än en kopia. Om man är sig själv kan man bli ett orginal. 25 nov, 2010 16:35 |
|
Nox
Elev |
Jag vet! :O
Nox 25 nov, 2010 16:35 |
|
Lumos
Elev |
Jag ska nog köpa en trollstav men inte förän efter jul
Om man försöker vara någon annan kan man inte bli bättre än en kopia. Om man är sig själv kan man bli ett orginal. 25 nov, 2010 16:38 |
|
Nox
Elev |
Najs!
Nox 25 nov, 2010 16:48 |
|
Lumos
Elev |
Då blir det Hermiones stav tror jag
Om man försöker vara någon annan kan man inte bli bättre än en kopia. Om man är sig själv kan man bli ett orginal. 25 nov, 2010 16:49 |
|
Oskan
Elev |
Skrivet av Nagini: ehm den där stora leksaks afären i London har en hel våning med HP grejer trollstavar,samlar saker,allt typisk att jag inte var HP nörd då men i London fins det en hel del fast kanske inte så konstigt men ja ska du åka dit gå till den stora leksaks afären den säljer inte bara leksaker Du menar Hamleys? De har en liten hörna med Noble Collection reliker, bla Harry Potter då, men absolut inte en hel våning! Köpte HP's trollstav, min första relik "May the force be equal to mass times acceleration" 25 nov, 2010 17:51 |
|
Nagini
Elev |
Skrivet av Oskan: Skrivet av Nagini: ehm den där stora leksaks afären i London har en hel våning med HP grejer trollstavar,samlar saker,allt typisk att jag inte var HP nörd då men i London fins det en hel del fast kanske inte så konstigt men ja ska du åka dit gå till den stora leksaks afären den säljer inte bara leksaker Du menar Hamleys? De har en liten hörna med Noble Collection reliker, bla Harry Potter då, men absolut inte en hel våning! Köpte HP's trollstav, min första relik jaja det var ju 5 år sen så jag kommer inte så bra i håg. tänkte det var daks att byta singnatur...men kommer inte på non bra 25 nov, 2010 21:04 |
|
Lily
Elev |
"One of them was a slytherin.And he was probably the bravest man I ever knew." 27 nov, 2010 16:37 |
|
Oskan
Elev |
"May the force be equal to mass times acceleration" 28 nov, 2010 00:01 |
|
GredForge
Elev |
Den sidan är asbra.. Neither one can live if the other survives 28 nov, 2010 00:07 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen