Animagus!!
Forum > Harry Potter > Animagus!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ellyfanten
Elev |
Det är en svår fråga men jag tror att jag skulle vara en hund
Hej jag äällsskkaarr Harry Potter. 12 dec, 2011 20:43 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
12 dec, 2011 20:46 |
|
J00KERN
Elev |
12 dec, 2011 21:18 |
|
Borttagen
|
en katt eller en orm kanske? xD
12 dec, 2011 22:25 |
|
Borttagen
|
RÄV ♥ !!
12 dec, 2011 22:29 |
|
Artemis
Elev |
En varg helt klart
13 dec, 2011 11:25 |
|
Borttagen
|
Varg, en grå.
13 dec, 2011 11:31 |
|
baramin
Elev |
Blåval, lätt.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 13 dec, 2011 12:10 |
|
Tonks<3
Elev |
13 dec, 2011 15:12 |
|
rox
Elev |
En sköldpadda
JAG GILLAR INTE BROCOLI!! 13 dec, 2011 15:15 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen