De sämsta julkalendrarna genom tiderna
Forum > Off Topic > De sämsta julkalendrarna genom tiderna
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Li: När karusellerna sover var utan tvekan den sämsta för mig, jag har dock inte sett julkalendrarna ordentligt de sista 7 åren, men När karusellerna sover var liksom då jag fortfarande tittade och såg fram mot kalendrarna, och det var en så stor besvikelse att det inte var mer än en trånade kille, en story som inte kom igång förrän sista två avsnitten och en stammande jäkla Lisebergskanin. Tror mitt inre hat mot Liseberg lite härstammar från den kaninen XD Kaninen är fett söt "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 dec, 2011 15:38 |
|
Borttagen
|
11 dec, 2011 15:40 |
|
Solkatten
Elev |
Förhoppningsvis skärper de till sig nu och bara gör bra julkalendrar härdanefter :s Stackars de barn som växte upp på 2000 - talet ...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 dec, 2011 15:42 |
|
Hulda
Elev |
Säger som många, de senaste har varit ganska dåliga.
Men gillar årets och gillade den med tomtenissen Elfrid eller vad hon nu hette 11 dec, 2011 15:43 |
|
Borttagen
|
En decemberdröm det är fan det värsta jag har sett, det var knappt så att man orkade med skiten. En äcklig unge ligger med en boll över huvudet i 24 dagar, han drömmer och hans mamma sitter och gråter hela julkalendern. Så jävla miserabel och dålig att det är pinsamt. -.-
11 dec, 2011 15:49 |
|
leumas vän
Elev |
11 dec, 2011 15:53 |
|
Borttagen
|
^Haha, ja. Mysteriet på Greveholm är en av mina personliga favoriter. ^^
11 dec, 2011 15:55 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Hulda: Säger som många, de senaste har varit ganska dåliga. Men gillar årets och gillade den med tomtenissen Elfrid eller vad hon nu hette En riktig jul "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 dec, 2011 15:57 |
|
LoonyMe
Elev |
En decemberdröm: Asså vad handlade den skiten om?
Skägget i brevlådan: Vad är det för julkalender om man inte får se någon snö alls? Och vad gjorde alla tuppar och hönor där? Vet ej varför jag ens såg på den...
11 dec, 2011 16:02 |
|
Dramione99
Elev |
2006 (tror jag, det kanse var "En Decemberdröm" den hette) var det något om en kille som hette Bobo, typ. Den var bara konstig, avskydde den! Var inte heller så förtjust i "Hotell Gyllene Knorren" som var förra året!
11 dec, 2011 16:03 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen