Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

De sämsta julkalendrarna genom tiderna

Forum > Off Topic > De sämsta julkalendrarna genom tiderna

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Li:
När karusellerna sover var utan tvekan den sämsta för mig, jag har dock inte sett julkalendrarna ordentligt de sista 7 åren, men När karusellerna sover var liksom då jag fortfarande tittade och såg fram mot kalendrarna, och det var en så stor besvikelse att det inte var mer än en trånade kille, en story som inte kom igång förrän sista två avsnitten och en stammande jäkla Lisebergskanin. Tror mitt inre hat mot Liseberg lite härstammar från den kaninen XD

Kaninen är fett söt Roligt, roligt, roligt!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

11 dec, 2011 15:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Mina är Skägget i brevlådan & En superhjätejul. Fy fan asså.


^this.

11 dec, 2011 15:40

Solkatten
Elev

Avatar


Förhoppningsvis skärper de till sig nu och bara gör bra julkalendrar härdanefter :s Stackars de barn som växte upp på 2000 - talet ...

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

11 dec, 2011 15:42

Hulda
Elev

Avatar


Säger som många, de senaste har varit ganska dåliga.

Men gillar årets och gillade den med tomtenissen Elfrid eller vad hon nu hette

11 dec, 2011 15:43

Borttagen

Avatar

+1


En decemberdröm det är fan det värsta jag har sett, det var knappt så att man orkade med skiten. En äcklig unge ligger med en boll över huvudet i 24 dagar, han drömmer och hans mamma sitter och gråter hela julkalendern. Så jävla miserabel och dålig att det är pinsamt. -.-

11 dec, 2011 15:49

leumas vän
Elev

Avatar

+2


Den som nämner Mysteriet på Greveholm här kommer bli halshuggen.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fa.deviantart.net%2Favatars%2Fd%2Fr%2Fdragonhug.gif%3F1

11 dec, 2011 15:53

Borttagen

Avatar


^Haha, ja. Mysteriet på Greveholm är en av mina personliga favoriter. ^^

11 dec, 2011 15:55

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Hulda:
Säger som många, de senaste har varit ganska dåliga.

Men gillar årets och gillade den med tomtenissen Elfrid eller vad hon nu hette

En riktig jul Den var bra ♥

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

11 dec, 2011 15:57

LoonyMe
Elev

Avatar


En decemberdröm: Asså vad handlade den skiten om?
Skägget i brevlådan: Vad är det för julkalender om man inte får se någon snö alls? Och vad gjorde alla tuppar och hönor där? Vet ej varför jag ens såg på den...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_mailmhWTBn1rzdftio6_250.gif

11 dec, 2011 16:02

Dramione99
Elev

Avatar


2006 (tror jag, det kanse var "En Decemberdröm" den hette) var det något om en kille som hette Bobo, typ. Den var bara konstig, avskydde den! Var inte heller så förtjust i "Hotell Gyllene Knorren" som var förra året!

11 dec, 2011 16:03

1 2 3 4 5 6

Forum > Off Topic > De sämsta julkalendrarna genom tiderna

Du får inte svara på den här tråden.