Vilken tid på dygnet ...
Forum > Off Topic > Vilken tid på dygnet ...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
leumas vän
Elev |
11 dec, 2011 11:23 |
scarhead
Lärare |
11 dec, 2011 11:30 |
|
Kintsugi
Prefekt |
uhm... i november när gymkort varit fryst och inget varit inplanerat ca 10:00 - 02:00... ibland lite senare, ibland lite tidigare och med ett fåtal pauser med bok, musik, promenader osv. ^^'
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 dec, 2011 11:41 |
|
Tonkss
Elev |
Efter skolan, de vill säga; Mellan klockan fyra till åtta (fats jag sitter ju inte vid datorn hela tiden under de timmarna)..
11 dec, 2011 11:47 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Eftermiddagen på vardagar och hela tiden på helgen.
Men jag kommer hem runt 4 halv 5 på vardagar så det är inget innan det. Och så stängs mitt internet av på kvällen olika tider så jag hinner aldrig med någonting.... 11 dec, 2011 11:55 |
|
Solkatten
Elev |
Jag är så glad att jag har Mugglis för ibland händer det att jag bara vill sitta vid datorn men har typ ingen sida att gå in på liksom men då kan jag alltid gå in här för här händer det alltid grejer
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 dec, 2011 12:29 |
|
Salazar1
Elev |
På helgerna på kvällen och på vardagarna 15:00 ungefär och kasnke lite på kvällen då med
Slytherin Pride 11 dec, 2011 16:36 |
|
Borttagen
|
typ dygnet runt ^^
om jag har min dator med mig, annars så är det nog oftast själva morgonen och kvällen ^^ 11 dec, 2011 17:59 |
|
Amandan
Elev |
11 dec, 2011 18:08 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen