Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rattfylla! :O

Forum > Harry Potter > Rattfylla! :O

1 2 3 4
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


OMG BEST PARENTS EVER OR WHAT?

10 dec, 2011 21:15

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av si_tonks:
Skrivet av GodricH:
aftonbldet did it again! grejen är att trafikpolisen i england(?) stoppade en berusad förare som hette(döpt) just harry Potter. så tacka tacka aftonbladet för en totalt missledande artikel!


Han hette väl till och med Harry James Potter? x) Haha, eller är det någon som har kryddat till det lite som sagt det? xD

Men HAHA.

10 dec, 2011 21:27

Twix
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
OMG BEST PARENTS EVER OR WHAT?

^ THIS!!!!

10 dec, 2011 21:32

prongs
Elev

Avatar


Skrivet av childhoodlight:
Skrivet av joel9324:
Jag har också hört det, men det är tydligen skit på internet osv. Daniel Radcliffe skulle nog inte va (han är inte) så korkad att han dricker alkohol och kör bill samtidigt, eller, vad tror ni?

Fast jo :-) Han har varit alkoholberoende tidigare men har varit nykter i ett år nu. Så om detta med att han har kört bil full KAN stämma.


OFTA? alkis? känns inte som han

men fett coolt haha, jag ska döpa min första pojke till albus percival wulfric brian dumbledore (+mitt efternamn) lyckost, det barnet haha

PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥

11 dec, 2011 05:04

jolle963
Elev

Avatar


Skrivet av joel9324:
Jag har också hört det, men det är tydligen skit på internet osv. Daniel Radcliffe skulle nog inte va (han är inte) så korkad att han dricker alkohol och kör bill samtidigt, eller, vad tror ni?

11 dec, 2011 08:16

Severus10
Elev

Avatar


Jaq men då är det ju inte den riktiga.
Den riktiga heter Daniel Rafcliff.

11 dec, 2011 09:13

OliverPhelps
Elev

Avatar


Skrivet av GodricH:
aftonbldet did it again! grejen är att trafikpolisen i england(?) stoppade en berusad förare som hette(döpt) just harry Potter. så tacka tacka aftonbladet för en totalt missledande artikel!


Haha :-)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F72bf91e64556f4df227e3ae09bc3d463%2Ftumblr_mgvsuoZegY1s0zmzno1_500.gif

11 dec, 2011 09:20

Borttagen

Avatar


JAG VILL OCKSÅ HETA HARRY POTTER D: Fast det är väl vanligt egentligen? Harry är ju liksom Harry, vanligt, och Potter är väl också rätt vanligt? James är ju hur vanligt som helst xD

11 dec, 2011 09:48

Freja
Elev

Avatar


Skrivet av OliverPhelps:
Skrivet av GodricH:
aftonbldet did it again! grejen är att trafikpolisen i england(?) stoppade en berusad förare som hette(döpt) just harry Potter. så tacka tacka aftonbladet för en totalt missledande artikel!





Haha, vilken fail!
Och Severus10, han heter Daniel Radcliffe, med E på slutet.

Everything is Dramione and nothing hurts.

11 dec, 2011 09:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
JAG VILL OCKSÅ HETA HARRY POTTER D: Fast det är väl vanligt egentligen? Harry är ju liksom Harry, vanligt, och Potter är väl också rätt vanligt? James är ju hur vanligt som helst xD


Fast antalet begränsas ju om du heter Harrry James Potter
Men jag skulle tro att det namnet har ökat i popularitet sedan serien

11 dec, 2011 10:45

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > Rattfylla! :O

Du får inte svara på den här tråden.