HP-vänner?
Forum > Harry Potter > HP-vänner?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ vad härligt.. Jag tror inte jag kommer gå på nån mugglisträff tyvärr Jag har inte heller gått på en Mugglisträff?
10 dec, 2011 19:04 |
|
Borttagen
|
Jahaaa
10 dec, 2011 19:05 |
|
Kintsugi
Prefekt |
2004 var jag skygg och vågade inte gå ut med mitt hp-nörderi. Sedan började jag hänga på Hoggy-träffar och (senare) fefot-träffar samt drog på HP-konvent efter HP-konvent. 2007 började jag gymnasiet och då sa jag rätt ut: "Hej, jag är Harry Potter-nörd och umgås med många nyfunna vänner som är utspridda över hela Sverige".
Och så är fallet. Jag håller fortfarande kontakten med människor från Kode och Kungälv men det är tack vare facebook. Människorna jag umgås med om dagarna är Harry Potter-nördar som jag fått via hoggy/fefo. ♥ Sedan har jag även lärt känna människor via Ostindiefararen Götheborg nu men de närmsta där har läst Harry Potter och kan hänga med i svängarna liksom - så jag är i en awesome umgängeskrets där man kan dra vilket hp-skämt som helst och som alla förstår! ♥ Jag är dessutom tacksam över att jag fått lära känna mugglismänniskor och får vara med om "en nya generation" för majoriteten här har samma stil och känsla som det var på Hoggy för åtta år sedan vilket gör det hela lite mer komiskt och nostalgiskt! ^^ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 dec, 2011 19:10 |
|
Borttagen
|
Åååh vad härligt. Önskar jag också hade det så
10 dec, 2011 19:49 |
|
Borttagen
|
rätt många av mina kompisar som gillar det
10 dec, 2011 19:51 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har ju alltid min syster... ...och jag min bror. Men sedan så har jag två kompisar som håller på och sträckläser böckerna, så de är på gång
10 dec, 2011 19:53 |
|
Borttagen
|
^ woh! Försöker tvinga mina vänner
10 dec, 2011 19:55 |
|
Safrina
Elev |
10 dec, 2011 19:57 |
|
Borttagen
|
Jag har ju Zoe Lovegood
Och ganska många som gillar HP, men inte är några direkta fans 10 dec, 2011 20:00 |
|
Safrina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har ju alltid min syster... Du har tur du. Min syster kallar mig för nörd när jag försöker få henne att läsa de >.<
10 dec, 2011 20:05 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen