Julbak :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Disa
Elev |
Ska göra knäck och lite tryfflar när jag blir frisk. Just nu kör jag på lunginflammation. Väldigt bra bantningsmedel om ni planerat gå ned i vikt sådär lite jätteohälsosamt. Även ba för dig som inte är vän med lungorna och känner för att hosta ur dem.
MENNE JA! Lemonknäck, vit chokladtryffel med vanilj, kola- och kardemummatryfflar och så hoppas på jag en apelsintryffel och vår maraboufudge ♥ http://www.gratisgodis.se/?r=138038 Gratis är gott, speciellt när det är godis B) 9 dec, 2011 20:26 |
|
expelliarmus
Elev |
Hatar att baka, hatar julgodis/pepparkakor/lussebullar :c Är värsta tråkig. Äter hellre en kladdkaka/sockerkaka/etc än pepparkakor och lussebullar... Äter hellre en påse smågodis än knäck och kola.
12 dec, 2011 09:12 |
|
themarauder
Lärare |
12 dec, 2011 09:14 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen