Drömjobb
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
baramin
Elev |
Jag vill jobba med musik. Inte spela den själv, men stå bakom. Producera, leka och sådär. Tror jag. Har egentligen ingen aning.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 7 dec, 2011 20:46 |
|
LionClaw
Elev |
Skrivet av Theabeanr1: Skrivet av LionClaw: Min högsta önskan som är jobbrelaterad är att efter skolan utbilda mig till militärtolk och göra utlandstjänst. Det verkar som ett oerhört intressant jobb och eftersom jag snappar upp olika språk så fort jag hör dem så är jobbet klippt och skuret för mig på den fronten. Detta är ju inget jobb som vara någon längre period, så efter det skulle det vara så sjukt kul att jobba på tulle på en flygplats och vara hundförare. Om jag lyckas med detta kommer jag leva lyckligt! Nej det är ju inte direkt så att man åker utomlands hela tiden, men det skulle vara kul att testa på ^^Min pappa är militär! Fast han åker typ aldrig utomlands men ändå! "Where your treasure is, there will your heart be also". - Albus Dumbledore 7 dec, 2011 20:49 |
|
Ginnyy
Elev |
7 dec, 2011 20:50
Detta inlägg ändrades senast 2011-12- 7 kl. 20:59
|
|
LionClaw
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Jag vill stå på en enorm scen framför en enorm åublik och sjunga! Drömma kan man ju alltid... Then fight for it "Where your treasure is, there will your heart be also". - Albus Dumbledore 7 dec, 2011 20:52 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av LionClaw: Skrivet av Ginnyy: Jag vill stå på en enorm scen framför en enorm åublik och sjunga! Drömma kan man ju alltid... Then fight for it HAHAHA jag kan inte sjunga
7 dec, 2011 21:00 |
|
joel9324
Elev |
I skolan hade vi besök av våran yrkesvägledare (en person som hjälper oss med val i framtiden osv). Så vi fick ett papper där vi skulle beskriva vårar drömjobb och så, och mitt drömjobbb är att arbeta på Apple ♥ LOVELY!!
7 dec, 2011 21:02 |
|
LionClaw
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av LionClaw: Skrivet av Ginnyy: Jag vill stå på en enorm scen framför en enorm åublik och sjunga! Drömma kan man ju alltid... Then fight for it HAHAHA jag kan inte sjunga Då blir det lite jobbigare "Where your treasure is, there will your heart be also". - Albus Dumbledore 7 dec, 2011 21:07 |
|
Knizzlare
Elev |
Åh, blir så himla glad över att läsa allas drömjobb!
Jag själv skulle gärna vilja bli något inom musik, typ kanske, sångare, eller kanske skådespelerska ![]()
7 dec, 2011 21:08 |
|
Borttagen
|
Något med djur. Jag älskar alla, men jag har troligtvis inte nerverna för att vara vetrinär... av någon andledning har jag väldigt bra hand med hundar så kanske jag hittar mitt drömjobb där!
7 dec, 2011 22:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Sandrew: Vad rubriken säger. Vad är erat drömjobb? Sedan jag var 13 och var inlagd på sjukhus så har jag alltid velat jobbat inom vården vilket jag gör idag, jobbar på sjukhuset i Lund i Skåne på en sjukt bra avdelning och jag älskar verkligen det jag gör, jag är Undersköterska och jag har kanske de lägsta jobbet, men det gör mig inget, Det är inte många som kan tänka sig att ta hand om människor, unga som gamla, att göra de bestyren som att byta blöja, sätta kateter, torra dem fram och bak men det är faktiskt inte allt man gör, att ta hand om en sjuk människa som inte kan göra dagens mest naturliga saker och få hjälp med det och sedan få det tack man alltid får av dem gör mitt hjärta fullt av värme. Att sitta ner och prata, kanske lägga om sår, ta kontroller, ja, bara göra det bästa för dem är guld i mitt hjärta. Åh Lund, finns en minimal chans att du träffat min storebror, han gjorde praktik där den här hösten. Jag själv har väldigt vaga framtidsplaner, skulle bara vilja hitta det där jobbet som passar mig perfekt... 7 dec, 2011 22:27 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen