Vem är elakast?
Forum > Harry Potter > Vem är elakast?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLove<3
Elev |
6 dec, 2011 20:58 |
|
Jossan
Elev |
Dolores Umbridge är elakast och Bellatrix är ondast, finns inte något gott i den själen..!
Spana gäna in min fanfiction: Spoiler:
Tryck här för att visa! 7 dec, 2011 00:09 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Dobby och Luna va? :'D
____________________ Voldemort är rätt så hjärtlös. Vi kan babbla om att det kanske hade att göra med att en kärleksförtrollning var med i leken, det kan ha att göra med att han inte känner kärlek. Oavsett vad så är han hjärtlös i sina handlingar och ond! Bellatrix är hemsk och elak. Fenrir är fruktansvärd. (En SKITBRA karaktär dock!) Vincent Crabbe är vidrig! Det var egentligen inte mycket vi fick se av Crabbe och Goyle men när Crabbe visar upp sina skills för Fiendfyre blev jag uppriktigt skrämde, chockerad och arg. Vilken hemsk personlighet. Så fruktansvärt djärv, hjärtlös och puckad! (ps. Jag tror jag är kär i Goyle efter att ha träffat, tackat och fotat Josh Herdman på Galapremiären. Han var så himla gullig och skrev "Josh Goyle" i min Riddle-bok ♥ ) ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 7 dec, 2011 00:21 |
|
childhoodlight
Elev |
7 dec, 2011 17:22 |
|
Borttagen
|
Dolores Umbridge :3
7 dec, 2011 17:30 |
|
Freja
Elev |
Bellatrix Lestrange, Dolores Umbridge, Lucius Malfoy och Lord Voldemort!
Everything is Dramione and nothing hurts. 7 dec, 2011 17:35 |
|
LaylaCatcher
Elev |
I think that snape var elakast, men brydde sig ju om harry, när Dumbledore sa att harry sku dö till slut?
Imagination and dreaming is my life 7 dec, 2011 17:36 |
|
Morsningkorsning
Elev |
Skulle nog säga Snape, han är dock fortfarande en av mina favoriter.
Oh, Umbridge är inte så trevlig heller, liksom Bellatrix... 'You're a wizard Harry!' 7 dec, 2011 17:37 |
|
Borttagen
|
8 dec, 2011 10:27 |
Forum > Harry Potter > Vem är elakast?
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen