Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

HARRY POTTER SNACKET

Forum > Harry Potter > HARRY POTTER SNACKET

1 2 3 4 ... 11 12 13
Användare Inlägg
APELSiiN
Elev

Avatar

+1


Tittar på Harry potter just NU! på kanal 5

engelsk tal

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F39c4fa2ab966749570cea83739a5c7e9%2Ftumblr_nl9e3pxsnf1u6luwto1_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2Ffc121ec46bd486774c2c3a18eb192f9d%2Ftumblr_nl9e3pxsnf1u6luwto2_250.gif

20 nov, 2010 18:49

Husky
Elev

Avatar

+1


R.I.P Alla som dör

Snape, Fred, Tonks, Lupin, Dobby, dumbledore, colin, m.m ;(
Dom var dom bästa i sitt slag

R.I.P FÖR DOM ;(

p.s Love harry potter

'' Det är inte likheten som avgör, det är skillnaden'' tror jag dumbledor säger

20 nov, 2010 23:46

Hampan12
Elev

Avatar

+1


Jag tyckte att det var lite sorgligt när dobby dog det var jätte nära att jag börja gråta på bion.

I hate umbridge,skeeter,bellatrix,voldie and Lucius

21 nov, 2010 13:00

Husky
Elev

Avatar

+1


Ja, stackars Dobby ;( Jag började gråta
____________________________________

Började ni gråta????

'' Det är inte likheten som avgör, det är skillnaden'' tror jag dumbledor säger

22 nov, 2010 15:54

parkinson123
Elev

Avatar


Vem grät inte :o ?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fs11.favim.com%2Forig%2F160214%2Fandy-andy-biersack-andy-sixx-black-veil-brides-Favim.com-3994431.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimages6.fanpop.com%2Fimage%2Fphotos%2F32600000%2FDraco-Malfoy-draco-malfoy-32632440-245-300.gif

22 nov, 2010 16:00

Borttagen

Avatar


Fred och George ♥
Men hm...När jag såg DH så grät jag så mycket när Dobby dog att en total främling frågade om allt var bra X3

22 nov, 2010 16:00

Husky
Elev

Avatar

+2


R.I.P På alla som dog
Kommer gråta ihjäl mig när fred dör D: Han och george är mina favoriter. ;(

'' Det är inte likheten som avgör, det är skillnaden'' tror jag dumbledor säger

22 nov, 2010 16:04

Harry Granger
Elev

Avatar


Är jag ensam om att börja gråta när Dumbledore dog? :c

___________________________________________

Respektera andraårselever som mig! O_o

22 nov, 2010 16:23

Hampan12
Elev

Avatar


Skrivet av Husky:
R.I.P På alla som dog
Kommer gråta ihjäl mig när fred dör D: Han och george är mina favoriter. ;(


Jag kommer också gråta när han dör -_-

I hate umbridge,skeeter,bellatrix,voldie and Lucius

22 nov, 2010 16:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av Husky:
R.I.P På alla som dog
Kommer gråta ihjäl mig när fred dör D: Han och george är mina favoriter. ;(

Samma här, kommer få värsta ångest också.

22 nov, 2010 16:43

1 2 3 4 ... 11 12 13

Forum > Harry Potter > HARRY POTTER SNACKET

Du får inte svara på den här tråden.