HARRY POTTER SNACKET
Forum > Harry Potter > HARRY POTTER SNACKET
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
APELSiiN
Elev |
20 nov, 2010 18:49 |
|
Husky
Elev |
R.I.P Alla som dör
Snape, Fred, Tonks, Lupin, Dobby, dumbledore, colin, m.m ;( Dom var dom bästa i sitt slag R.I.P FÖR DOM ;( p.s Love harry potter '' Det är inte likheten som avgör, det är skillnaden'' tror jag dumbledor säger 20 nov, 2010 23:46 |
|
Hampan12
Elev |
Jag tyckte att det var lite sorgligt när dobby dog det var jätte nära att jag börja gråta på bion.
I hate umbridge,skeeter,bellatrix,voldie and Lucius 21 nov, 2010 13:00 |
|
Husky
Elev |
Ja, stackars Dobby ;( Jag började gråta
____________________________________ Började ni gråta???? '' Det är inte likheten som avgör, det är skillnaden'' tror jag dumbledor säger 22 nov, 2010 15:54 |
|
parkinson123
Elev |
22 nov, 2010 16:00 |
|
Borttagen
|
Fred och George ♥
Men hm...När jag såg DH så grät jag så mycket när Dobby dog att en total främling frågade om allt var bra X3 22 nov, 2010 16:00 |
|
Husky
Elev |
R.I.P På alla som dog
Kommer gråta ihjäl mig när fred dör D: Han och george är mina favoriter. ;( '' Det är inte likheten som avgör, det är skillnaden'' tror jag dumbledor säger 22 nov, 2010 16:04 |
|
Harry Granger
Elev |
Är jag ensam om att börja gråta när Dumbledore dog? :c
___________________________________________ Respektera andraårselever som mig! O_o 22 nov, 2010 16:23 |
|
Hampan12
Elev |
Skrivet av Husky: R.I.P På alla som dog Kommer gråta ihjäl mig när fred dör D: Han och george är mina favoriter. ;( Jag kommer också gråta när han dör -_- I hate umbridge,skeeter,bellatrix,voldie and Lucius 22 nov, 2010 16:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Husky: R.I.P På alla som dog Kommer gråta ihjäl mig när fred dör D: Han och george är mina favoriter. ;( Samma här, kommer få värsta ångest också. 22 nov, 2010 16:43 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen