Vem borde vara ihop med vem?
Forum > Harry Potter > Vem borde vara ihop med vem?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
accioron
Elev |
^ Fast... Luna och Harry... AAaaaaashgadfdh
o to the t to the p ♥ 6 dec, 2011 18:09 |
|
childhoodlight
Elev |
6 dec, 2011 18:10 |
|
accioron
Elev |
6 dec, 2011 18:11 |
|
bluebirdflies
Elev |
Luna o Neville
Eller Luna o Draco! draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 6 dec, 2011 18:33 |
|
Draken Norbert
Elev |
6 dec, 2011 18:38 |
|
Borttagen
|
Hermione och Harry. ♥
Sedan... så gillar jag nog de mesta paren. Fast Neville och Luna borde vara tillsammans, jätte söta ju! (Jag tycker att Draco passar bra med Astoria, actually. Hatar Dramione, for example. O.o) 6 dec, 2011 19:01 |
|
EpicFaiil
Elev |
Luna och Neville
22 jan, 2012 18:18 |
|
DeepDownSlytherin
Elev |
Andromeda/Ted
Narcissa/Lucius ♥ och INTE Luna och Draco. That just doesn't work for me. 22 jan, 2012 19:38 |
|
Dragonflies
Elev |
Jag tycker nästan Lilly ♥ Sirius
22 jan, 2012 19:42 |
|
confundo
Elev |
Ron och Hermione med några andra än varandra, nej nej nej. Romione är det enda alternativet enligt mig.
Men det skulle vara kul att se Dumbledore och McGonagall tillsammans och så tycker jag Snape skulle fått Lily. ![]()
22 jan, 2012 20:04 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen