Grattis Hagrid på födelsedagen!
Forum > Harry Potter > Grattis Hagrid på födelsedagen!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Quidditch
Elev |
6 dec, 2011 14:32 |
|
EmahS
Elev |
6 dec, 2011 14:32 |
|
jolle963
Elev |
Grattis Hagrid jag gillar dig
6 dec, 2011 15:06 |
|
Draken Norbert
Elev |
GRAAAAAATTIS HAGRID! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
typ TUSENTALS KRAMAR OCH PUUUUUUSSAR! GRAAATTIS IGEN PÅ 82 ÅRSDAGEN! ♥ mihi.
6 dec, 2011 15:13 |
|
jolle963
Elev |
Grattis hagrid
6 dec, 2011 15:14 |
|
Borttagen
|
Grattis Hagrid!
Du är bara bäst och om du skulle ha dött i boken så skulle jag ha slutat läsa för du är en av mina absoluta favoriter och du är bara bäst! ♥ Kärlek till dig Hagrid! ♥ 6 dec, 2011 15:17 |
|
Freja
Elev |
Grattis!
Everything is Dramione and nothing hurts. 6 dec, 2011 15:21 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
6 dec, 2011 15:23 |
|
childhoodlight
Elev |
6 dec, 2011 18:01 |
|
Salle
Elev |
6 dec, 2011 18:02 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen