Om någon kunde se mig [Sv]
Forum > Fanfiction > Om någon kunde se mig [Sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tack^
8 dec, 2011 21:02 |
|
emmielou
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha ^kul att höra ett extra långt kapitel beställt! Arbets dagar mån-sön kommer inom 1-4 arbetsdagar. Kostnad + frakt = en kommentar X) ^ Haha! Vad bra! Taget! Eller vad man ska säga!
<3 Harry <3 Ron <3 Draco <3 Dean <3 Fred <3 George <3 Neville <3
8 dec, 2011 21:12 |
|
Borttagen
|
Very good! ^
8 dec, 2011 21:22 |
|
onlyoliviaa
Elev |
10 dec, 2011 17:08 |
|
Borttagen
|
Aw, tack!
Jag ska så fort jag kan har just nu bara ingen insperation eller rättare sagt motivation "/ 10 dec, 2011 23:53 |
|
emmielou
Elev |
11 dec, 2011 00:05 |
|
Borttagen
|
Haha aa
11 dec, 2011 00:19 |
|
emmielou
Elev |
Bra! För du kommer väl ihåg att jag har beställt? Jag fick ju kvitto till och med! Hahah
<3 Harry <3 Ron <3 Draco <3 Dean <3 Fred <3 George <3 Neville <3
11 dec, 2011 00:23 |
|
Borttagen
|
Försöker ^ =)
11 dec, 2011 00:24 |
|
Tramptass96
Elev |
Du skriver super! Men ta din tid och knåpa ihop ett bra nytt kapitel och låt oss andra sköta vår avgudan till dig
![]() CreepyCorner
11 dec, 2011 02:27 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen