Klainetråden! 8D
Forum > Off Topic > Klainetråden! 8D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
5 dec, 2011 22:11 |
|
Borttagen
|
6 dec, 2011 09:11 |
|
scarhead
Lärare |
6 dec, 2011 09:15 |
|
Ida S
Lärare |
Jag behöver vara med i den här gruppen ♥
"we live together, and harry does all the cooking." 6 dec, 2011 11:21 |
|
Stranger
Elev |
Vadå Finn ovh Blaine. FINN HATAR JU BLAINE. XD Klaine is my freaking life. Finchel är det bästa paret med Finn.
Längtar till jul så jag lyssnar på Let it snow och Baby it's cold outside om och om igen för att få denna julstämningen. De är så vakert! Deras röster passar så bra och de är så freaking söta.. LIFE RUINERS! 6 dec, 2011 17:10 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Borttagen: I know! Its friggin beutiful! Oh btw KossanBerta, du kan skriva upp mig som fiende mot gruppen >:'D Ja menar dör som i att det är skrattretande, inte fint.. ![]() :c Med mig? :O
6 dec, 2011 17:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Borttagen: I know! Its friggin beutiful! Oh btw KossanBerta, du kan skriva upp mig som fiende mot gruppen >:'D Ja menar dör som i att det är skrattretande, inte fint.. ![]() :c Med mig? :O Jag trodde du menade att Klaine-kärleken var skrattretande eller har jag fått allt om bakfoten? :c 7 dec, 2011 14:58 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
7 dec, 2011 15:01 |
|
Enchanted
Elev |
7 dec, 2011 15:34 |
|
Borttagen
|
7 dec, 2011 15:40 |
Du får inte svara på den här tråden.




























Mugglarportalen