Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Eehhehe o.O

Forum > Off Topic > Eehhehe o.O

1 2 3
Användare Inlägg
adliitam
Elev

Avatar


Bara jag som inte tyckte att det var läskigt alls ?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi41.tinypic.com%2F2yw8h3r.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi40.tinypic.com%2F9i705k.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi42.tinypic.com%2F2lo3qz7.png

5 dec, 2011 16:58

Borttagen

Avatar


Jag tyckte inte det var läskigt men jag rykte till

5 dec, 2011 17:09

Borttagen

Avatar


Haha, den är ganska creepy när man inte väntar sig det.

5 dec, 2011 17:10

Solkatten
Elev

Avatar


Vad är det för något?! Är väldigt nyfiken av mig (hehe (a)), men vågar inte ;S Kommer säkert ångra mig.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

5 dec, 2011 17:18

Theabeanr1
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Vad är det för något?! Är väldigt nyfiken av mig (hehe (a)), men vågar inte ;S Kommer säkert ångra mig.

Samma här

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F576b76e58dca55e98700c21afcb305a9%2Fe6db68ad5f0430c9-18%2Fs540x810%2F520b1231e9213ca0ad14e27b0df96fa178c8d608.gifv

5 dec, 2011 17:21

GodricH
Elev

Avatar


måste vara den enda här som började skratta när jag såg den haha dock så hoppade jag till först xd btw avifors den låten du linkade var det inte låten som dem spelade under tintin introt?

5 dec, 2011 17:22

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Alltså ahhh, vad awesome, DIN LÄRARE? jag dör

5 dec, 2011 18:04

Minidjuret
Elev

Avatar


Min klasskompis till mig " Hatar du också vår engelskalärare?!"
Jag "Va? Vad har hon gjort?" *Förväntar mig att hon har sagt något till min kompis*
Kompis-"Gå in på hennes blogg" (De lägger upp läxorna där)
Jag går in.
Kompis- "Klicka på den länken"
Jag och min kompis brevid klickar båda på länken.
Några minuter senare
Jag "JAG HATAR DIG *Namn*!!!!"
Kompis "Hatar du henne också nu?"
Jag *Hyperventilerar*
Kompis "Hade du inte ljudet på?! D: "
Jag "Nääe, vadå?"
Kompis "Titta igen..."
Minuter senare
Jag "ÄÄÄEEEHH! D: D: D: D:!!"

6 dec, 2011 11:35

Borttagen

Avatar


^

Stackare. D:
OCH SEN LURADE KOMPIS MIG ATT SE DEN OCKSÅ, INGET SKULLE TYP HOPPA FRAM. D:

6 dec, 2011 12:03

Minidjuret
Elev

Avatar


Jag lurade dig! >8D

6 dec, 2011 13:54

1 2 3

Forum > Off Topic > Eehhehe o.O

Du får inte svara på den här tråden.