Eehhehe o.O
Forum > Off Topic > Eehhehe o.O
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
adliitam
Elev |
5 dec, 2011 16:58 |
|
Borttagen
|
Jag tyckte inte det var läskigt men jag rykte till
5 dec, 2011 17:09 |
|
Borttagen
|
Haha, den är ganska creepy när man inte väntar sig det.
5 dec, 2011 17:10 |
|
Solkatten
Elev |
Vad är det för något?! Är väldigt nyfiken av mig (hehe (a)), men vågar inte ;S Kommer säkert ångra mig.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 dec, 2011 17:18 |
|
Theabeanr1
Elev |
Skrivet av Solkatten: Vad är det för något?! Är väldigt nyfiken av mig (hehe (a)), men vågar inte ;S Kommer säkert ångra mig. Samma här 5 dec, 2011 17:21 |
|
GodricH
Elev |
måste vara den enda här som började skratta när jag såg den haha
5 dec, 2011 17:22 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Alltså ahhh, vad awesome, DIN LÄRARE? jag dör
5 dec, 2011 18:04 |
|
Minidjuret
Elev |
Min klasskompis till mig " Hatar du också vår engelskalärare?!"
Jag "Va? Vad har hon gjort?" *Förväntar mig att hon har sagt något till min kompis* Kompis-"Gå in på hennes blogg" (De lägger upp läxorna där) Jag går in. Kompis- "Klicka på den länken" Jag och min kompis brevid klickar båda på länken. Några minuter senare Jag "JAG HATAR DIG *Namn*!!!!" Kompis "Hatar du henne också nu?" Jag *Hyperventilerar* Kompis "Hade du inte ljudet på?! D: " Jag "Nääe, vadå?" Kompis "Titta igen..." Minuter senare Jag "ÄÄÄEEEHH! D: D: D: D:!!" 6 dec, 2011 11:35 |
|
Borttagen
|
^
Stackare. D: OCH SEN LURADE KOMPIS MIG ATT SE DEN OCKSÅ, INGET SKULLE TYP HOPPA FRAM. D: 6 dec, 2011 12:03 |
|
Minidjuret
Elev |
Jag lurade dig! >8D
6 dec, 2011 13:54 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen