Så mycket mer än så.
Forum > Harry Potter > Så mycket mer än så.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sirius_Musta
Elev |
..fin tråd. ♥ jag älskar verkligen Harry Potter och det intressanta är att det liksom aldrig tar slut. Jag minns när man väntade på sista boken och tänkte lite "sen då?" men nu har jag liksom insett att allt lever kvar. Även personerna som dör i böckerna.. dom blir som inte mindre verkliga för det efteråt. Finns alltid nåt att diskutera, upptäcka och förundras över. Kärlek.
8 dec, 2011 23:26 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Idag hade jag fint besök av ett fantastiskt gäng människor som jag förmodligen ALDRIG skulle ha varit i kontakt med idag om det inte vore för Harry Potter. Bara en sådan sak gör att jag är grymt tacksam över tiden som varit och möjligheterna som blivit! ♥
Så ja, minst sagt. Harry Potter är som vi många gånger upprepat något mer än bara sju böcker. Många utav oss har vuxit upp med karaktärerna, funnit vänner för livet och skapat fantastiska minnen som stannar livet ut. ♥ ♥ ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 9 dec, 2011 00:11 |
|
Glittra
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Idag hade jag fint besök av ett fantastiskt gäng människor som jag förmodligen ALDRIG skulle ha varit i kontakt med idag om det inte vore för Harry Potter. Bara en sådan sak gör att jag är grymt tacksam över tiden som varit och möjligheterna som blivit! ♥ Så ja, minst sagt. Harry Potter är som vi många gånger upprepat något mer än bara sju böcker. Många utav oss har vuxit upp med karaktärerna, funnit vänner för livet och skapat fantastiska minnen som stannar livet ut. ♥ ♥ ♥ Det där är såå sant! 9 dec, 2011 01:46 |
|
prongs
Elev |
åh, HP♥ allt med HP. det är så SJUKT! en hel värld! man har ju inte ens hunnit upptäcka mugglarvärlden.. så kommer denna. men vad gör det? jag tror jag skiter i mugglarvärlden.... den är inget för mig
PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 9 dec, 2011 04:27 |
|
.Lovegood.
Elev |
Tack för att ni inte struntade i mitt forum. ♥
Klokhet och vett uti övermått är den finaste gåva människan fått 17 dec, 2011 12:02 |
|
Alice Enger
Elev |
Min pappa säger att varulvar och vampyrer inte finns..och att Hogwarts inte finns.. Men en dag ska han få se X)
17 dec, 2011 12:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alice Enger: Min pappa säger att varulvar och vampyrer inte finns..och att Hogwarts inte finns.. Men en dag ska han få se X) Samma här. "Världen är inte bara Harry Potter Erica" Gud vad jag blir trött på mamma och pappa när de säger så! Dem ska få se... så fort Hagrid kommer med mitt brev... 17 dec, 2011 12:38 |
|
Rawenclaw98
Elev |
Precis som Rowling sa: "Hogwarts will always be there to welcome you home" ♥
................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
17 dec, 2011 12:47 |
|
Boba
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det är helt enkelt obeskrivligt ♥ Ja... 17 dec, 2011 12:50 |
|
.Lovegood.
Elev |
Skrivet av Alice Enger: Min pappa säger att varulvar och vampyrer inte finns..och att Hogwarts inte finns.. Men en dag ska han få se X) Heh, min pappa har aldrig sagt emot när jag sagt något om att det finns, men han kommer bli _mycket_ förvånad när jag visar det. C: ♥ Klokhet och vett uti övermått är den finaste gåva människan fått 21 dec, 2011 21:29 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen