Favoritkapitel i HP
Forum > Harry Potter > Favoritkapitel i HP
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Det är ju omöjligt att välja ett kapitel, ETT KAPITEL. Det finns sju böcker ewe
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 4 dec, 2011 21:29 |
|
Rawenclaw98
Elev |
När Harry ser Snapes minnen och när Harry och Voldemort duellerar.
_______________________________________ ![]() ![]() ................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
4 dec, 2011 21:31 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Rawenclaw98, det finns många kapitel där Harry o Voldy duellerar... '-'
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 4 dec, 2011 21:33 |
|
HP.LP
Elev |
Skrivet av LauraTree: Gillar också det kapitlet. Annars gillar jag även när världsmästerskapen och när de är i Kränker. De är så mysiga Håller fullständigt med Tom Marvolo Riddle Turns to: I am Lord Voldemort 5 dec, 2011 07:10 |
|
Rawenclaw98
Elev |
_H.P_H.G_R.W
oj då, det tänkte jag inte på ................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
5 dec, 2011 07:44 |
|
viktor
Elev |
alla kapitlena är så bra
5 dec, 2011 09:36 |
|
Lills
Elev |
5 dec, 2011 11:42 |
|
HP.LP
Elev |
Skrivet av blablablaa: oh, kommer inte ihåg vad det heter! första kapitelet i DH, när Ni-vet-vem och Dödsätarna är på Malfoy Manor! Ah, du menar kanske Mörkrets herre stiger fram. Gillar det kapitlet också Tom Marvolo Riddle Turns to: I am Lord Voldemort 5 dec, 2011 19:24 |
|
Alice Enger
Elev |
Jag tycker om alla kapitel om när snape var liten,,och han var typ mobbad av James och Sirius...Tycker bara dom är bra..OK?! Jag gillar också Harrys "död" och när han köper alla saker.
5 dec, 2011 19:27 |
|
Theabeanr1
Elev |
5 dec, 2011 19:28 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen