Tips på iphone/ipod spel?
Forum > Off Topic > Tips på iphone/ipod spel?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
tite
Elev |
ja, man är små gubbar, det går inte ut på att ta sig någonstans eller att vinna banor, men det är jättesött och man kan typ. rita regnbågar :3 (orly?) nämen, det är mycket roligare. än så. svårt att förklara. sök på internet istället, för jag är inte så bra på att förklara ;_;
Why does the world, as I know it, keep on bringing me down? 4 dec, 2011 21:54 |
|
Borttagen
|
FRUIT NINJAAA! ♥
4 dec, 2011 21:55 |
|
AvadaKedavra.
Elev |
Tur att du har Tempelrun, det är typ världens roligaste!
TEMPELRUN! ♥ 4 dec, 2011 21:55 |
|
tite
Elev |
ja, det är tufft!
Why does the world, as I know it, keep on bringing me down? 4 dec, 2011 22:04 |
|
Savi
Elev |
4 dec, 2011 22:07 |
|
Borttagen
|
^ Har bara lite-versionen, så då spelar man ut det på första försöket
4 dec, 2011 22:15 |
|
M!mm!
Elev |
5 dec, 2011 17:32 |
|
tite
Elev |
då har jag inget. förutom WF. men det är ju helt ditt val.
Why does the world, as I know it, keep on bringing me down? 6 dec, 2011 07:59 |
|
M!mm!
Elev |
6 dec, 2011 16:21 |
|
tite
Elev |
det finns nog inga riktigt roliga spel som inte kostar pengar ;_;
Why does the world, as I know it, keep on bringing me down? 6 dec, 2011 17:24 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen