Vilken film är just DIN favorit?
Forum > Harry Potter > Vilken film är just DIN favorit?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Fyran, lätt! Med tanken på att fjärde boken är min favorit, så har jag verkligen längtat tills jag fick se fjärde filmen c:
Och så kommer ju Ralph Fiennes där som Voldemort också, som är ett stort plus! ♥ 4 dec, 2011 21:16 |
|
Sandrew
Elev |
Fyran är min favorit, sedan sista delen bara för att det är den sista!
4 dec, 2011 21:21 |
|
Draco-Robban
Elev |
Fyran va jag inte så jätte glad över
Draco-Robban We are Slytherin, We in Slytherin are brothers and sisters. 4 dec, 2011 21:33 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Jag gillar ju 7 part 2. ♥
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 4 dec, 2011 21:38 |
|
Borttagen
|
Varför inte? :c 4 dec, 2011 21:42 |
|
Draco-Robban
Elev |
Kände att den inte hade så mke med handlingen av serien att göra :c
Draco-Robban We are Slytherin, We in Slytherin are brothers and sisters. 4 dec, 2011 21:45 |
|
Borttagen
|
Jag tyckte den var awesome, både boken och filmen. Jag menar, hallå, Voldemort kommer tillbaka
4 dec, 2011 21:47 |
|
Draco-Robban
Elev |
det är nog det ända grymma :cc
Draco-Robban We are Slytherin, We in Slytherin are brothers and sisters. 4 dec, 2011 21:47 |
|
Borttagen
|
Mjo. Annars så är nog Dödsrelikerna del 1 awesome också c:
4 dec, 2011 21:48 |
|
tite
Elev |
fyran var min favorit, men sen kollade min syrra på den hela tiden så jag tröttnade *snyft* ;_; samma sag med tvåan. DH2 äger mer än DH1 och ja, jag gillar ettan med. men DH2 är bäst. ändå.
Why does the world, as I know it, keep on bringing me down? 4 dec, 2011 21:52 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen