Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vilken film är just DIN favorit?

Forum > Harry Potter > Vilken film är just DIN favorit?

1 2 3 4
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Fyran, lätt! Med tanken på att fjärde boken är min favorit, så har jag verkligen längtat tills jag fick se fjärde filmen c:
Och så kommer ju Ralph Fiennes där som Voldemort också, som är ett stort plus! ♥

4 dec, 2011 21:16

Sandrew
Elev

Avatar


Fyran är min favorit, sedan sista delen bara för att det är den sista!

4 dec, 2011 21:21

Draco-Robban
Elev

Avatar


Fyran va jag inte så jätte glad över

Draco-Robban We are Slytherin, We in Slytherin are brothers and sisters.

4 dec, 2011 21:33

_H.P_H.G_R.W_
Elev

Avatar


Jag gillar ju 7 part 2. ♥

jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också

4 dec, 2011 21:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av Draco-Robban:
Fyran va jag inte så jätte glad över

Varför inte? :c

4 dec, 2011 21:42

Draco-Robban
Elev

Avatar


Kände att den inte hade så mke med handlingen av serien att göra :c

Draco-Robban We are Slytherin, We in Slytherin are brothers and sisters.

4 dec, 2011 21:45

Borttagen

Avatar


Jag tyckte den var awesome, både boken och filmen. Jag menar, hallå, Voldemort kommer tillbaka

4 dec, 2011 21:47

Draco-Robban
Elev

Avatar


det är nog det ända grymma :cc

Draco-Robban We are Slytherin, We in Slytherin are brothers and sisters.

4 dec, 2011 21:47

Borttagen

Avatar


Mjo. Annars så är nog Dödsrelikerna del 1 awesome också c:

4 dec, 2011 21:48

tite
Elev

Avatar


fyran var min favorit, men sen kollade min syrra på den hela tiden så jag tröttnade *snyft* ;_; samma sag med tvåan. DH2 äger mer än DH1 och ja, jag gillar ettan med. men DH2 är bäst. ändå.

Why does the world, as I know it, keep on bringing me down?

4 dec, 2011 21:52

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > Vilken film är just DIN favorit?

Du får inte svara på den här tråden.