Shipundersökning
Forum > Harry Potter > Shipundersökning
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
superman
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag röstade på Drinny, Romione, Hinny och Drarry Ron/Hermione Harry/Ginny Arthur/Molly Remus/Tonks Dock tror jag att det har blivit lite fel, för det är väl ingen som röstat Draco/Ginny (Drinny)? 3 dec, 2011 23:52 |
|
Borttagen
|
Draco/Harry och Severus/Lucius antar jag... Yesh. D;
3 dec, 2011 23:56 |
|
Margaret
Elev |
Lily/James(forever, typ)
Scorpius/Rose(Om det räknas?) Remus/Sirius(har faktiskt börjat tycka det är lite gulligt) Ron/Hermione Harry/Ginny Draco/Hermione(jag vet att jag är disloyal mot Romione, but I can't help it. Det är något speciellt med Dramione.) Draco/Luna ![]()
3 dec, 2011 23:58 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
4 dec, 2011 00:00 |
|
expelliarmus
Elev |
4 dec, 2011 00:06 |
|
Ida S
Lärare |
^ Jag gjorde det... förr :3 sen upptäckte jag tyvärr Sirius/Remus.
"we live together, and harry does all the cooking." 4 dec, 2011 00:07 |
|
superman
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Jag shippar dom inte Är jag den enda som shippar Remus & Lily all the way? :c 4 dec, 2011 00:10 |
|
expelliarmus
Elev |
4 dec, 2011 00:12 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag läser aldrig fanfiction mer än enstaka gånger och har därför inte skaffat mig speciella shippings. Däremot läste jag mycket av en Maya för några år sedan och hon shippade Draco/Harry (jag gillar inte kombinationerna av att sätta ihop namnen) sjukt bra! Sedan skrev hon även en ASBRA shipping mellan Ron och Pansy. Det bästa jag läst någonsin! Hennes verk togs bort från nätet för något/några år sedan tyvärr så jag har inte kommit åt materialet sedan dess.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 4 dec, 2011 00:25 |
|
expelliarmus
Elev |
4 dec, 2011 00:28 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen