Det kunde varit Ron!
Forum > Harry Potter > Det kunde varit Ron!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Twix
Elev |
Skrivet av Safrina: Skrivet av Elley: Jag tycker om Ron väldigt mycket, men jag tror faktiskt inte att det hade blivit så farligt om hon dödat honom. Det känns trotts allt lite tråkigt att alla huvudkaraktärer så ofta är de som klarar sig. Men nu i efterhand känns det konstigt, men om hon hade dödat honom hade det ju varit så det skulle vara. Då hade ni antagligen "Tänk om hon hade dödat Fred!!!" Jag tror inte att vi hade tänkt på att det kunde ha varit Fred eftersom han inte är en av huvudkaraktärerna. Det tror jag, väldigt många älskar the Weasley twins (inklusive jag), jag tycker det är sjukt hemskt att J.K särade på dom... Så, om Ron hade dött hade jag kanske sagt "Tänk om hon dödat Fred!" 3 dec, 2011 15:43 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Nej, det skulle vara omöjligt, döda Ronnie, no way.
Tänk Hermione, Harry, Weasley-twins, Weasley-family och alla andra som älska Ron. Även om jag har lite svårt för Ron i vissa situationer, t.ex i Flammande bägaren och så skulle jag absolut inte viljat att han skulle dö. Lika lite jag ville att Sirius, Dumbledore, Remus, Tonks, Dobby, Fred, Cedric, Florean, Ron's flickvän i half blood prince (har för tillfället glömt namnet på henne), Colin, Dennis och alla andra. jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 3 dec, 2011 16:17 |
|
Elley
Elev |
Skrivet av Safrina: Skrivet av Elley: Jag tycker om Ron väldigt mycket, men jag tror faktiskt inte att det hade blivit så farligt om hon dödat honom. Det känns trotts allt lite tråkigt att alla huvudkaraktärer så ofta är de som klarar sig. Men nu i efterhand känns det konstigt, men om hon hade dödat honom hade det ju varit så det skulle vara. Då hade ni antagligen "Tänk om hon hade dödat Fred!!!" Jag tror inte att vi hade tänkt på att det kunde ha varit Fred eftersom han inte är en av huvudkaraktärerna. Om J.K hade sagt att han funderat på att döda Fred tror jag faktiskt ni hade sagt så, för då var det inte så det skulle vara
http://nouw.com/ellenfelixson/
3 dec, 2011 16:32 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Usch, gillar inte att J.K dödar så många...
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 3 dec, 2011 16:34 |
|
Safrina
Elev |
Skrivet av Elley: Skrivet av Safrina: Skrivet av Elley: Jag tycker om Ron väldigt mycket, men jag tror faktiskt inte att det hade blivit så farligt om hon dödat honom. Det känns trotts allt lite tråkigt att alla huvudkaraktärer så ofta är de som klarar sig. Men nu i efterhand känns det konstigt, men om hon hade dödat honom hade det ju varit så det skulle vara. Då hade ni antagligen "Tänk om hon hade dödat Fred!!!" Jag tror inte att vi hade tänkt på att det kunde ha varit Fred eftersom han inte är en av huvudkaraktärerna. Om J.K hade sagt att han funderat på att döda Fred tror jag faktiskt ni hade sagt så, för då var det inte så det skulle vara Ja självklart! Jag älskar Fred & George men jag tror ändå att det inte skulle ha blivit en lika stor grej.
3 dec, 2011 17:02 |
|
blablablaa
Elev |
nej, alltså, tror det hade varit ett dåligt slut då... haha men ja
Följ min tumblr: www.prettymilkshake.tumblr.com :D 3 dec, 2011 17:29 |
|
Borttagen
|
Omfg, tur att hon inte dödade honom... Men jag är ändå jäkligt arg på henne för att hon dödade min älskade, Fred Weasley. </3
3 dec, 2011 18:16 |
|
Borttagen
|
ELERHUR
3 dec, 2011 18:18 |
|
Mitriof123
Elev |
Skulle ha blivit besviken på J.K. om hon hade dödat Ron. (Inte för att jag bryr mig om Ron särskilt mycket, men ändå)
Fyller man år imorgon, ska man firas iövermorgon 3 dec, 2011 18:21 |
|
GodricH
Elev |
har också läst att Jk skulle ha dödat ron någon gång under serien, det jag tror är att hon valde mellan fred och ron om vem som skulle dö utav dem.. Den som levde skulle bli tillsammans med Hermione och dem som dog skulle ha dött under belägringen av Hogwarts.
3 dec, 2011 18:27 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen