Melodifestivalen 2012
Forum > Off Topic > Melodifestivalen 2012
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kinshaw
Elev |
JAG DÖR. DANNY ÄR MED IGEN♥♥♥ och så gillar jag Matthias Andréasson♥♥ och Dead by April är också svinbra ♥♥ jag är lyckligast i världen just nu
![]()
2 dec, 2011 17:41 |
|
Borttagen
|
Min bror är med i melodifestivalen i år.. Känss så skumt.
2 dec, 2011 17:57 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
Haha brukar aldrig titta på melodifestivalen, så tråkig är den
All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 2 dec, 2011 17:58 |
|
Ida S
Lärare |
^
^ åhåhåhå MÄKTIGT "we live together, and harry does all the cooking." 2 dec, 2011 17:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Wow, det låter jättekul. Vilken låt sjunger han.Min bror är med i melodifestivalen i år.. Känss så skumt. 2 dec, 2011 18:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Wow, det låter jättekul. Vilken låt sjunger han. Min bror är med i melodifestivalen i år.. Känss så skumt. Jag är inte helt säker, han fick just nyss veta och fick en helt ny låt. Men den hete typ shout it out eller något sådant.. 2 dec, 2011 18:25 |
|
Fang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är det här han? http://svt.se/2.148435/1.2602354/david_lindgren_-_shout_it_outSkrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Wow, det låter jättekul. Vilken låt sjunger han. Min bror är med i melodifestivalen i år.. Känss så skumt. Jag är inte helt säker, han fick just nyss veta och fick en helt ny låt. Men den hete typ shout it out eller något sådant.. 2 dec, 2011 18:36 |
|
Ladusvalan
Elev |
Brukar inte vara så förtjust i de som är med i Melodifestivalen... Personligen tycker jag att det är roligare att se de andra bidragen i Eurovision Song Contest. Fast det skulle vara lite kul om Sverige vann nästa år...
2 dec, 2011 18:38 |
|
Pixie
Elev |
2 dec, 2011 18:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Min bror är med i melodifestivalen i år.. Känss så skumt. Well that's freaking awesome! 2 dec, 2011 19:41 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen