Julavslutning
Forum > Off Topic > Julavslutning
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lillamymin
Elev |
Oj vad alla skulle sluta den 22. Hihi jag slutar den 20e december^^. Fast är det inte rätt awkward att sluta på en tisdag? Jag menar, måndagen kommer att vara liksom het vanlig typ, och sedan på tiskdagen slutar vi...
Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 30 nov, 2011 22:06 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen