"Nya" Hogwarts
Forum > Harry Potter > "Nya" Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
STORrY
Elev |
Slottet går säkert att reparera, men det blir kanske svårare med typ böcker och magiska föremål...
Kawaii :3 1 dec, 2011 15:33 |
|
prongs
Elev |
ja, hujja vad tragiskt!!
PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 1 dec, 2011 16:04 |
|
Borttagen
|
Slottet går att reparera. Det byggs ju upp på nytt, det visas ju ett klipp i 8:an på nya Hogwarts. :'
Men inget kan ersätta det gamla Hogwarts. Inget. Det byggs upp igen, men det kan fortfarande inte ersätta det gamla Hogwarts, det är omöjligt. ♥ 1 dec, 2011 16:46 |
|
prongs
Elev |
hur då ett klipp i 8an? det finns väl ingen 8a? :O
PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 1 dec, 2011 16:47 |
|
Borttagen
|
1 dec, 2011 18:08 |
|
blablablaa
Elev |
klart jag fattar att de har byggt upp, menade om det ser likadant ut ^^
Följ min tumblr: www.prettymilkshake.tumblr.com :D 1 dec, 2011 20:46 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Of course de byggde upp slottet.
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 3 dec, 2011 16:38 |
|
blablablaa
Elev |
alltså, det fattar jag, men kanske inte hade ställt frågan riktigt, men frågan var om dom byggde upp det likadant som innan, eller om dom ändrade om under uppbyggnaden?
och vänta what, när ser man det "nya"? :O Följ min tumblr: www.prettymilkshake.tumblr.com :D 3 dec, 2011 17:26 |
Forum > Harry Potter > "Nya" Hogwarts
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen