Passar Fred och George i 'långt' hår? (4:an)
Forum > Harry Potter > Passar Fred och George i 'långt' hår? (4:an)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mileywealsey
Elev |
Skrivet av Dobby, a free elf: Inte för långt iaf. Håller med, inte för långt och inte för kort! LOVE HARRY POTTER 30 nov, 2011 17:47 |
|
Hannie Lovegood
Elev |
dem passar såklart i allt, men jag föredrar nog lite kortare hår på dem. c:
30 nov, 2011 17:50 |
|
Safrina
Elev |
Skrivet av Optic: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: De är sööta i långt hår, fast känns mest fred och george när dom har kort hår Precis! Det tycker jag med ♥
30 nov, 2011 17:57 |
|
vevve_puff
Elev |
nja det skulle väl se lite roligt ut om dom skulle ha super långt hår men jag tycker att det passar på dom
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 30 nov, 2011 18:29 |
|
Borttagen
|
Nja,inte så värst bra...
30 nov, 2011 18:41 |
|
loopylva
Elev |
Sådär
jag tycker att de passar bäst med det de har i alla andra filmer ![]()
< borde ha varit med i min önskelista <3
30 nov, 2011 19:04 |
|
childhoodlight
Elev |
30 nov, 2011 19:05 |
|
expelliarmus
Elev |
30 nov, 2011 19:14 |
|
Borttagen
|
Enligt mig så nej... fast alla har ju långt hår i fyran... och jag vet inte varför. Någon som vet?
30 nov, 2011 19:18 |
|
Ms.Markus
Elev |
Tycker dem passar bäst i lite lagomt, kort hår...
![]() I fjärde filmen verkar det vara något slags mode med långt hår x) Fred, George, Ron, Neville och Harry har allihopa extra långt hår då ju x) Just saying, look at them ![]() ![]()
30 nov, 2011 19:46 |
Du får inte svara på den här tråden.















Mugglarportalen