Er signatur
Forum > Off Topic > Er signatur
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hattens prat om Hufflepuff
28 nov, 2011 19:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag har... OMFG JAG HAR NÅGON RANDOM TINTIN-BILD PÅ MIN SIGNATUR ♥ ♥ TAAAA BOOORT DEEEN Blev sjuk när jag såg den poor me :c Kolla, jag köpet trollstav HAHHAAHHAHAHA LOLOLOLOL *dagens garv* Undethåller nån i alla fall, alltid en början *jagskabarahållatystnu* EDIT: Ni fatta nu va att det var dendärfilmensomgavmigfeberochrethostaitvåveckorva? 28 nov, 2011 19:04
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-28 kl. 19:06
|
|
mitchan
Lärare |
28 nov, 2011 19:06 |
|
Borttagen
|
28 nov, 2011 19:07 |
|
J00KERN
Elev |
28 nov, 2011 19:08 |
|
baramin
Elev |
Håkan-citat från extravers på Uppsnärjd i det blå. Funderar dock på att gå tillbaka till Rosa Parks, om någon minns henne(HAHA, det gör ni inte. ♥ )
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 28 nov, 2011 19:09 |
|
Borttagen
|
MEN JAJA. HAR KÖPT TROLLSTAV I TIO ÅR NU KAN NÅN RÄDDA MIG?
Har minst 80 stavar nu EDIT: Hade inte jag gjort 15 inlägg innan det här..? 28 nov, 2011 19:10
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-28 kl. 19:12
|
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Borttagen: nej, du har bara en. sorry to break it to you men varje gång du köper en ny tas den gamla bort.MEN JAJA. HAR KÖPT TROLLSTAV I TIO ÅR NU KAN NÅN RÄDDA MIG? Har minst 80 stavar nu O_O ![]()
28 nov, 2011 19:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mitchan: Skrivet av Borttagen: nej, du har bara en. sorry to break it to you men varje gång du köper en ny tas den gamla bort. MEN JAJA. HAR KÖPT TROLLSTAV I TIO ÅR NU KAN NÅN RÄDDA MIG? Har minst 80 stavar nu O_O Mena under min bild där till vänster.. 28 nov, 2011 19:14 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Borttagen: jahaaaaaaa. men gör mer inlägg då ~Skrivet av mitchan: Skrivet av Borttagen: nej, du har bara en. sorry to break it to you men varje gång du köper en ny tas den gamla bort. MEN JAJA. HAR KÖPT TROLLSTAV I TIO ÅR NU KAN NÅN RÄDDA MIG? Har minst 80 stavar nu O_O Mena under min bild där till vänster.. ![]()
28 nov, 2011 19:14 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen