Snö i år??
Forum > Off Topic > Snö i år??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
accioron
Elev |
VILL SÅ GÄRNA HA SNÖ NU ALLTSÅ SNÄLLA
28 nov, 2011 17:38 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av accioron: VILL SÅ GÄRNA HA SNÖ NU ALLTSÅ SNÄLLA HÅLLER MED PS. VÅRA SIGNATURER MATCHAR OH YEAH
28 nov, 2011 17:39 |
|
joel9324
Elev |
28 nov, 2011 17:40 |
|
Leptuna
Elev |
Jag vill ha snöö D'':
Man brukar ju säga att har rönnen mycket bär så kommer det snöa mycket... men det är fortfarande "varmt" ute.. The lions will eat you all up.. Hö! 28 nov, 2011 17:44 |
|
Solkatten
Elev |
Ingen vinter utan snö </3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 nov, 2011 17:57 |
|
mitchan
Lärare |
28 nov, 2011 17:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Ingen vinter utan snö </3 vill ha snö *böhö*! 28 nov, 2011 17:59 |
|
Borttagen
|
Det typ regn-snöade igår
28 nov, 2011 18:00 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av mitchan: Skrivet av Solkatten: hoppas på ingen vinter då!!Ingen vinter utan snö </3 hihihihi Vinter är fan den bästa årstiden ju </3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 nov, 2011 18:03 |
|
Hotissue
Elev |
Alltså.. är inte så orolig... Den lär ju komma. Fast jag måste erkänna att jag hellre går helt utan snö än att ha snö i typ ett halvår
Det är fint men det är kallt och jobbigt...
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
28 nov, 2011 21:17 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen