Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hejhallå ni som är intresserade av framtiden! kolla in min idé!

Forum > Harry Potter > Hejhallå ni som är intresserade av framtiden! kolla in min idé!

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+1


Skulle vara kul

(Men eftersom jag inte bor i Sverige är det inte så lätt...)
Här i Finland får man också göra ett parti vid 18 års ålder ^-^ (tre år kvar för mig, yay!)

28 nov, 2011 18:39

Borttagen

Avatar


Vilken rolig ide! Jag fyller 13 nästa år på våren så för mig är det bara ca 5 år kvar tills jag får rösta! Jag är inte så politisk av mig, men jag skulle ändå gå med om så som kaffekokare!

28 nov, 2011 18:54

_H.P_H.G_R.W_
Elev

Avatar


BRA IDÉ!!

jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också

28 nov, 2011 19:01

Borttagen

Avatar


Snart så. 3 år kvar tills jag blir myndig och jag får rösta. Men skulle nog rösta på partiet om det fanns. Däremot undrar jag vad partiet skulle ha för politik och propaganda?

30 nov, 2011 15:46

Borttagen

Avatar


JIPPI! Ett hp-parti!

30 nov, 2011 15:59

adliitam
Elev

Avatar


Harry Potter partiiet ååh Jag fyller 18 i December

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi41.tinypic.com%2F2yw8h3r.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi40.tinypic.com%2F9i705k.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi42.tinypic.com%2F2lo3qz7.png

30 nov, 2011 16:08

Borttagen

Avatar


GRATTIS I FÖRSKOTT♥♥♥

30 nov, 2011 16:19

_H.P_H.G_R.W_
Elev

Avatar


Ärligt, det skulle vara jättenajs.

jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också

30 nov, 2011 16:53

Nessie00
Elev

Avatar


finns det verkligen ett kalle anka-parti?? det visste jag inte, men om det startas ett hp-parti så ska jag självklart rösta på dem! tyvärr så är det 7 år kvar tills jag blir myndig..

EXTERMINATE!!!

30 nov, 2011 17:07

_H.P_H.G_R.W_
Elev

Avatar


För mig är det också sju år kvar tills jag blir myndig så yeahyeah. Får väl rösta då.

jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också

30 nov, 2011 17:08

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > Hejhallå ni som är intresserade av framtiden! kolla in min idé!

Du får inte svara på den här tråden.